تهیه کننده پر مخاطب ترین برنامه خانوادگی شبکه 2 سیما گفت: مدیران سازمان به خاطر فقر مالی تن به برنامه هایی «با فروش قابلمه» داده اند.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳۹
تشویق بیش از حد مخاطب به خرید کالا توهین به شعور اوست

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، تهیه کننده برنامه کام شیرین با اشاره به اینکه مسئله مالی در سازمان صدا و سیما باعث شده که مدیران در برخی موارد مهم غیر حرفه ای رفتار کنند، تصریح کرد: در حال حاضر برای اینکه برنامه ای تولید شود مدیران از تهیه کنندگان می خواهند که برای تولید برنامه همانند «بازاریاب» به فکر تعامل محصولات مختلف باشند.

وی یکی از دغدغه های برنامه سازان را فراهم کردن پول برای نخوابیدن آنتن دانست و افزود: من تهیه کننده به جای اینکه سردبیری کنم و به فکر محتوا، فرم و ساختار برنامه باشم بایستی به فکر اسپانسر بعدی برای ادامه روند تولید باشم. در این برهوت تلویزیون عملا من هم کاسب شده ام و دیگر یک آدم فرهنگی و هنری محسوب نمی شوم.

مرتضی یعقوبی با اشاره به اینکه اکثر برنامه های خانوادگی محور با ساختار «میز گرد گویی» است، تصریح کرد: در حال حاضر مخاطبان دیگر برنامه های »میز گرد« را نمی پسندند. مردم دنبال برنامه ای هستند که با اجرای مناسب، پشت صحنه و تولید محتوای قوی بتواند ساعات خوبی را فراهم کرده تا با تماشای آن از خستگی روزانه اشان کاسته شود.

وی ادامه داد: چنانچه دست برنامه ساز برای تولید برنامه پر باشد دیگر هیچ وقت به فکر هجو گویی و اضافه گویی بر نخواهد آمد و برنامه ای در راستای نیاز مخاطب تولید خواهد کرد.

یعقوبی تصریح کرد: درست نیست به بهانه» یاد دادن« ،محصولی را بفروشیم این توهین به شعور مخاطب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها