برنامه "یک نفس تازه" چهارشنبه 27 اردیبهشت، در بخش ندیده ها و نشنیده ها، گفتگوی رادیو ورزش با بهتاش فریبا، مدیر فنی باشگاه استقلال را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۳۰
تقاضای مدیرفنی استقلال از هواداران

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ بهتاش فریبا، مدیر فنی استقلال، درباره بازی با العین امارات، به برنامه ورزشی رادیو تهران گفت:. العین یکی از باشگاه های بسیار خوب است و بازیکنان قدری دارد. به نظرم بازی سختی رو پیش رو خواهیم داشت؛ البته حسن مسابقه این است که در تهران بازی خواهیم داشت. انشالله که حضور 100 هزار تماشاگر بتواند به تیم ما کمک کند.
وی، تأکید کرد: ما در مقابل العین باید طوری بازی کنیم که گل نخوریم. شرایط تیم ما تا به اکنون به گونه ای بوده که به تمام تیم هایی که با آنها مسابقه داشتیم، گل زدیم. اگر بتوانیم دروازه مان را نگه داریم، قطعاً خواهیم توانست در زمین خود و زمین حریف گل بزنیم و به یک، هشتم باشگاه های آسیا برسیم.
فریبا، در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم، اظهار کرد: علی قربانی را به علت 3 کارته شدن در بازی نخواهیم داشت؛ جابر انصاری، زکی پور و امید ابراهیمی مصدوم هستند و نور افکن را هم به تیم ملی جوانان داده ایم.
مدیر فنی استقلال، عنوان کرد: خوشبختانه همه بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند. تنها دغدغه ما این است که استادیوم آزادی پر شود تا بازیکنان روحیه بگیرند و بتوانند دل هواداران را شاد کنند.
برنامه "یک نفس تازه" کاری از گروه فرهنگ و تفریحات، هر روز صبح ازساعت 06:00 تا 06:55 به مدت 55 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها