عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

وزارتخانه جوانان تشکیل شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی می‌گوییم چرا بیکاری است آقایان می‌گویند شما می‌خواهید دیوار بکشید! بلی ما دیواری بلند بین چپاولگران و حقوق مردم خواهیم کشید.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۰۲
رئیسی :چرا جوانان باید دغدغه شغل داشته باشند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجتماع عظیم مردم بوشهر گفت: چرا جوانان باید دغدغه شغل داشته باشند و در هر خانه چند بیکار باشد؟

رئیسی با تاکید بر اینکه اگر تولید در کشور رونق داشته باشد بیکار نخواهیم داشت تصریح کرد: دلیل تعطیلی کارخانه ها، کمبود نقدینگی عنوان می شود. آیا واقعاً مشکل کشور نقدینگی و کمبود منابع است؟ قاچاق کالا برای تولید مضر است اما آیا منظور کانتینر است یا کوله بری که به دلیل نیاز این کار را انجام می دهد؟ امروز قاچاق کالا سازمان یافته و با کانتینر انجام می شود نه با ته لنجی که به دلیل نیاز انجام می شود.

وی با طرح این سوال که چرا وقتی حرف از قاچاق کالا می شود بحث به سمت کوله بری و ته لنجی می رود؟ گفت: چرا پانصد هزار نفر باید پشت صف دریافت وام ازدواج بمانند. یازده میلیون جوان آماده ازدواج داریم. ایجاد سامانه اطلاعاتی جامع می تواند واردات و صادرات را کنترل کند. عده ای با دریافت پانصد هزار میلیارد تومان حق مردم را ضایع کردند. وقتی می گوییم چرا بیکاری است آقایان می گویند شما می خواهید دیوار بکشید. بلی ما دیواری بلند بین چپاولگران و حقوق مردم خواهیم کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها