پیروی نامزدها از سیره عملی امام(ره)و رهبری انقلاب

پیروی نامزدها از سیره عملی امام(ره) و رهبری انقلاب

مسئول کمیته ویژه حقوقی، قضایی مجلس گفت: پویش شفافیت باعث می شود صحت گفتار و وعده های تبلیغاتی نامزدها مورد سنجش دقیق افکار عمومی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۵۷
پویش شفافیت معیاری برای صحت گفتار و کردار نامزدها / تکلیف مخالفان شفاف سازی با مردم روشن است

«محمدعلی پورمختار» انتشار اطلاعات شخصی نامزدهای ریاست جمهوری توسط خود آنها در سامانه پیام رسان سروش را ابتکاری عملی و سنجیده خواند و در این ارتباط به جام جم آنلاین گفت: در عرصه انتخابات روشنگری پیرامون موضوعات زندگی فردی کاندیداها اعم از میزان درآمد - محل درآمدزایی خود و فرزندان و همچنین میزان دارایی های آنها از مطالبات جدی مردم محسوب شده و پویش شفافیت کمک شایانی به این موضوع خواهد نمود.

وی افزود: امیدواریم همه کاندیداها به طرح پویش شفافیت توجه کنند و به خواست صدا وسیما پاسخ مثبت دهند چرا که این امر نامزدان را یک گام برای پیروزی در انتخابات نزدیک تر می کند.

نماینده مردم کبوتر آهنگ در مجلس تاکید کرد: اگر هر یک از کاندیداها در ارایه گزارش اموال خود به مردم کوتاهی کند ، تکلیف وی با جامعه مشخص شده و معلوم می شود وی تمایلی ندارد در همان ابتدای کار به ندا و خواست مردم لبیک گوید.

پور مختار در ادامه مناظره های زنده تبلیغاتی از سیمای جمهوری اسلامی ایران را اقدامی بسیار مثبت در راستای تنویر افکار عموم و اجتماع ارزیابی کرد و گفت: بهتر است نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری بجای رویارویی با یکدیگر توان خود راصرف پاسخ به مطالبات اقشار مختلف جامعه بویژه قشر متوسط کنند.

وی تاکید کرد: نامزدها از این ظرفیت بوجود آمده توسط صدا و سیما نهایت استفاده را برده و اهداف و برنامه های اجرایی خود را در جهت شکوفایی کشور و توسعه اقتصاد و اشتغال جوانان به مخاطبان تلویزیون ارایه دهند و از تخریب دیگران اجتناب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها