دوربین دوال وان در پلاس جدید؛

طرح‌های لو رفته از گوشی وان پلاس 5 + عکس

وان پلاس تایید کرده است که وان پلاس 5 تابستان امسال معرفی خواهد شد. امروز طرح‌هایی از این گوشی در فضای وب منتشر شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۵۹
طرح‌های لو رفته از گوشی وان پلاس 5 + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، وان پلاس تایید کرده است که وان پلاس 5 تابستان امسال معرفی خواهد شد. امروز طرح هایی از این گوشی در فضای وب منتشر شده است. اگر نگاهی به تصاویر بیاندازید، پرچمدار آتی وان پلاس را خواهید دید. این طراحی ها بسیار به رندرهایی که اخیرا از این گوشی منتشر شده بودند شباهت دارد. البته تفاوت هایی هم وجود دارد که می تواند این دو گوشی را کاملا از هم تفکیک کند.
در این تصاویر وان پلاس 5 با دو سنسور دوربین بر روی پنل پشتی نمایش داده شده است. نحوه قرارگیری این دو سنسور نیز عمودی و در زیر این دو یک فلش LED دوال قرار گرفته است. دوربین ها و فلش کمی از سطح پنل پشتی برجسته تر هستند و بخش فوقانی پنل پشتی از جنس سرامیک است. بدنه گوشی از فلز است و دکمه های تنظیم صدا بر روی کناره سمت چپ قرار دارند. دکمه پاور روی کناره سمت راست قرار دارد که البته در این تصاویر نمایان نیست. وان پلاس 5 همچنین از دوربین دوال بر روی پنل جلویی برخوردار است و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز هنوز همراه این گوشی است و در سمت چپ قسمت زیرین دستگاه قرار دارد. این جک هدفون در وان پلاس 3T در سمت راست قرار داشت. یک پورت USB Type-C نیز در زیر گوشی دیده می شود و شبکه بلندگوها نیز در سمت راست آن قرار گرفته است. حاشیه های این گوشی نیز بسیار باریک هستند و به نظر می رسد نمایشگر آن تخت است.
وان پلاس 5 احتمالا از نمایشگر فول اچ دی یا کواد اچ دی 5.5 اینچی، 6 یا 8 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی برخوردار است. در دل این گوشی پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 می تپد و دو سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی آن قرار دارند. وان پلاس 5 با اندروید نوقا عرضه می شود که رابط کاربری OxygenOS وان پلاس بر روی آن قرار دارد.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها