مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 و 8 گیگابایت رم؛

گوشی وان پلاس 5 در Geekbench رویت شد

چند روز پیش در خبرها خوانده بودیم که کمپانی وان پلاس قصد دارد اسمارت فون جدیدش موسوم به وان پلاس 5 را در تاریخ 30 خردادماه رسماً معرفی و دو روز بعد رونمایی نیز آن را روانه بازار کند. اکنون با وجود آن که هنوز بیش از یک هفته به رونمایی رسمی از این محصول باقی مانده، مشخصات فنی آن در Geekbench اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۱۳
گوشی وان پلاس 5 در Geekbench رویت شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، پیش تر در وبسایت آمازون هند، در صفحه مخصوص به وان پلاس 5 مشاهده شده بود که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود. هم چنین در این سایت مشخص شده که پردازنده مرکزی آن 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 540 خواهد بود. علاوه بر این منبع مذکور بر وجود 8 گیگابایت رم در این دستگاه اشاره داشته که یعنی وان پلاس 5 دستگاهی قدرتمند محسوب خواهد شد.

امروز اما حضور وان پلاس 5 در Geekbench توجه ها را به خود جلب کرده است؛ چرا که تمامی مشخصات فنی که در خصوص این محصول اعلام شده بود در آن رویت شده است. در واقع این اسمارت فون قرار است با همان چیپ اسنپدراگون 835 کوالکام و 8 گیگابایت رم عرضه شود. سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن هم اندروید 7.1.1 خواهد بود.

اما امتیاز وان پلاس 5 در آزمون های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench هم جالب توجه است. این گوشی هوشمند موفق شده در آزمون تک هسته ای امتیاز 1917 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 6562 را بدست آورد که بسیار شبیه به امتیازاتی است که پرچم دار اچ تی سی یعنی HTC U11 از آن خود کرده است.

گفته شده که باتری تعبیه شده در وان پلاس 5، دارای ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت است و دوربین پشتی آن نیز از تنظیمات دوگانه برای عکاسی مونوکروم برخوردار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها