موضوع عکس نوشت امروز درخصوص روز معلم است.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۵۱
دیگر معلم نمی شوم +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، موضوع انشاء: در آینده می خواهید چکاره شوید؟ حتما دیگر نمی نویسم می خواهم معلم شوم. یا می نویسم فوتبالیست خواهم شد، یا رئیس جمهور یا حتی آکتور سینما! اما معلم نه! چون می خواهم گیر چک و سفته و اجاره خانه نباشم؛ غرغر هر روزه برخی والدین بداخلاق و بچه دوست، مرا عاصی نکند؛ بخشنامه های لرزان آموزش و پرورش، رنجم ندهد؛ بخاری های نفتی و کتاب های نصفه و نیمه مدرسه، انرژی ام را تلف نکند؛ تا دیگر ماشین ام پراید مدل 80 نباشد و مجبور نباشم کت و شلوار هفت سال قبلم را بپوشم؛ تا ناچار نباشم برای جهیزیه دخترم و پول دانشگاه پسرم، شغل دوم و سوم داشته باشم.

بهتان برخورد؟! شاکی شدید؟! نگران نباشید، خم به ابرویتان نیاورید، ما وضعمان خوب است، راست نگفتم. دوباره که هیچ، اگر صدباره هم انشاء بنویسم حتما پررنگ تر از همیشه خواهم نوشت: می خواهم معلم شوم!

این خاک اگر بخواهد آباد شود، معلم های باهوش و فداکار می خواهد، و این مردم اگر بخواهند رستگار شوند باید معلم را تعظیم کنند و بر صدر مجلس بنشانند و این دولت اگر بخواهد عاقبت به خیر باشد باید معلم را جدی بگیرد، برایش دل بسوزاند و او را عظیم ترین سرمایه کشور بپندارد.

من می خواهم معلم باشم.

| عکس نوشت | شماره سیزدهم| سید مهدی سیدی|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها