پس از موفقیت گوشی های وان پلاس، انتظار می رود که این کمپانی جانشین وان پلاس 3T که سال گذشته معرفی شد را امسال با نام وان پلاس 5 راهی بازار کند.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۶۷
رندر منتسب به وان پلاس 5 دوربین دوال پشتی+عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، امروز پستی بر روی India Today به اشتراک گذاشته شده که به نظر می رسد رندری از این محصول رونمایی نشده را نشان می دهد. تصویر زیر پنل پشتی این گوشی را نشان می دهد و همانطور که دیده می شود، یکی از تغییرات بسیار اساسی و ویژگی جدید در این دوربین این است که وان پلاس دوربین دوال پشتی را در این محصول خود معرفی کرده است. این تکنولوژی جدید نیست و پیشتر توسط سایر کمپانی های تولیدکننده گوشی مورد استفاده قرار گرفته است.
در این نشریه همچنین آمده است که این گوشی از پوشش یکپارچه بر روی پنل پشتی برخوردار است و در نتیجه از اسکنر اثرانگشت بر روی پشت گوشی خبری نیست. بنابراین یا وان پلاس اسکنر اثرانگشت را بر روی پنل جلویی و مثلا بر روی دکمه هوم قرار خواهد داد و یا از اسکنر اثرانگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر در این محصول خود استفاده خواهد کرد.
احتمال دیگر هم این است که وان پلاس اسکنر اثرانگشت را در کل با قابلیت دیگری جایگزین کرده باشد و یا اصلا از هیچ فناوری اینچنینی در این گوشی بهره نبرده باشد که البته جای تاسف خواهد بود. در هر حال این اخبار هنوز در حد شایعه هستند و تا زمان رونمایی از این گوشی هیچیک از آنها مورد تایید نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها