نگاهی به مزیت‌های استفاده نامزدها از تبلیغات تلویزیونی

کاهش وابستگی مالی به گروه‌های مختلف

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تاکید کرد:

عدالت رسانه‌ای در پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: برای هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری بیش از هزار دقیقه برای تولید برنامه‌های مختلف تلویزیونی اعم از تولیدی و مستند برنامه ریزی شده و همه این برنامه‌ها از عدالت، برابری و تساوی برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۲۰
عدالت رسانه‌ای در پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان قاضی زاده هاشمی در حاشیه نشست کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نشست های هر روز این کمیسیون در رسانه ملی گفت: این کمیسیون نقش نظارتی ویژه ای بر روند ضبط، تولید و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری دارد.

وی افزود: از دیروز که ضبط برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شده است و از امروز که پخش این برنامه ها آغاز می شود کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات بر روند پخش همه برنامه های خبری، تولیدی و مستند نظارت خواهد داشت.

قاضی زاده هاشمی تأکید کرد: حقوق همه نامزدها به صورت علی السویه رعایت خواهد شد و به حکم قانون و بر اساس نظارت کمیسیون تبلیغات انتخابات بر اساس عدالت و برابری رسانه ای شاهد عدالت و برابری در تمام برنامه نامزدها اعم از تولیدات تلویزیونی، مستندها و حتی بخش های خبری هستیم.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: در این روند کمیسیون نظارت بر انتخابات، نظارت کاملی را اعمال کرده است و خواهد کرد و تا به حال هم در این مدت شاهد عملکرد بسیار مثبت رسانه ملی بودیم و تعامل بسیار مناسبی که با کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات داشته است.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: برنامه ریزی برای زمان بندی تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری مساوی و عادلانه است و اعتدال کاملی در همه بخش ها حتی بخش های خبری برای آنان ایجاد شده است.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در پاسخ به ادعای برخی مبنی بر رعایت نشدن اعتدال در برنامه های رادیو و تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری از رسانه ملی گفت: پیش از قرعه کشی و از زمانی که جدول زمان بندی برنامه ها در حال تهیه بود این جدول با تصویب این کمیسیون آماده و مراسم قرعه کشی نیز با حضور همه اعضای آن برگزار شد.

وی افزود: تولید و پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری تحت نظارت اعضای این کمیسیون است و حتی کمیسیون تصمیم گرفت به احترام مردم شریف ایران مناظره های تلویزیونی را به صورت زنده و مستقیم پخش کند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: عدالت رسانه ای و اعتدال کامل در همه بخش ها برای شش نامزد ریاست جمهوری به وجود آمده است که تا 27 اردیبهشت، پایان تبلیغات انتخابات وجود خواهد داشت و کمیسیون تبلیغات انتخابات بر تک تک موضوعات نظارت کامل دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها