سخنگوی فراکسیون امید در گفتگو با جام جم آنلاین؛

نشست مشترک اعضای فراکسیون امید با رئیس ستاد انتخاباتی روحانی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اعضای فراکسیون با هماهنگی هیأت متبوع خود در جهت حمایت از رییس جمهور فعلی در انتخابات پیش رو با ستادهای انتخاباتی وی همکاری دارند، از نشست مشترک امروز اعضای این فراکسیون با رئیس ستاد انتخاباتی روحانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۵
نشست مشترک اعضای  فراکسیون امید با رئیس ستاد انتخاباتی روحانی

«بهرام پارسایی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین پیرامون برنامه‌های آتی انتخاباتی فراکسیون متبوع خود، تصریح کرد: چند تن از اعضای فراکسیون امید به جهت همگرایی و انسجام بیشتر بمنظور حمایت از حسن روحانی در انتخابات پیش رو، با هماهنگی ما با شورای مرکزی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان همکاری دارند.

وی افزود: شرایط کنونی جامعه جهانی و توجه ویژه جهان به انتخابات کشورمان و از آن مهمتر تأکیدات مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در یک انتخابات پر شور، ایجاب می‌کند تا اعضای فراکسیون در راستای منویات رهبری انقلاب و نیز دعوت مردم به مشارکت حداکثری، در استانها و شهرستانهای خود فعال باشند.

پارسایی در پاسخ به این سوال که آیا جهانگیری بعنوان نامزد پوششی اصلاح طلبان به میدان آمده و اینکه برنامه شما صرفا حمایت از حسن روخانی است، خاطر نشان کرد: ایشان تحت نام کاندیدای پوششی درکارزار انتخاباتی حضور نیافته لیکن آنچه که مسلم است فراکسیون امید و بطور کلی جریان اصلاح طلبان در نهایت به نفع روحانی به اجماع خواهند رسید.

سخنگوی فراکسیون امید در جواب پرسشی دیگر مبنی بر ارزیابی طیف اصولگرا و اینکه فکر می‌کنند رقیب اصلی نامزد مورد حمایت دوت چه کسی خواهد بود، ابراز کرد: در حال حاضر اصول گرایان از سه مدعی اصلی برای نشستن روی کرسی ریاست جمهوری برخوردار هستند که همین موضوع اجماع سازی برای آنها را دشوار می‌کند.

وی افزود: آنطور که از نظر سنجیها و اقبال عموم بر می‌آید، دسته آخر محمد باقر قالیباف رقیب اصلی روحانی محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها