اگر تا به حال در یک کار تیمی مشارکت کرده باشید می‌دانید که هیچ چیز بهتر ار حرف زدن اعضای تیم با یکدیگر، کارهای را تسریع نمی‌کند. به این ترتیب دانش به اشتراک گذاشته می‌شود، همکاری ممکن می‌شود و تمای اعضا از اشتباه‌ها یا موفقیت‌های فردی یکدیگر درس می‌گیرند. در دنیای روبات‌ها نیز اوضاع به همین روال است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۴۶
به زودی روبات‌ها نیز می‌توانند مانند انسان‌ها در کارهای تیمی با یکدیگر حرف بزنند + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌مقامات اجرایی شرکت Locus Robotics به منظور اثبات این موضوع که حرف زدن و در ارتباط بودن با اعضای تیم در دنیای ربات‌ها نیز کارآمد است، یک بروزرسانی نرم افزاری کاملا جدید را برای روبات‌های کارخانه‌ای خود که LocusBots نام دارند، عرضه کرده است. LocusBotها روبات‌های خودکار انبار هستند که می‌توانند به صورت خودکار در یک فضا حرکت کنند و کالاهای مختلف را از به مکانی که مخصوص بسته بندی و ارسال است، منتقل کنند.

تا پیش از این روبات‌های LocusBots وظایف خود را به صورت انفرادی انجام می دادند اما به واسطه این سیستم LRAN جدید، که خلاصه شده عبارت Locus Robotics Advanced Navigation است، این روبات‌ها اکنون می‌توانند به صورت تیمی کار کنند.

این سیستم جدید در واقع نقش سامانه ای همچون Waze را برای روبات‌ها ایفا می‌کند تا آنها با یکدیگر در ارتباط باشند و به این ترتیب به تدریج هوشمندتر شوند. دلیل مقایسه این سیستم با اپلیکیشن Waze هم این است که در این سرویس مسیریاب راننده ها می‌توانند درباره شرایط مختلف جاده حین رانندگی به یکدیگر هشدار دهند.

به این ترتیب این روبات‌ها به جای اینکه تنها مسیرهای خاص از پیش برنامه ریزی شده را دنبال کنند، می‌توانند با یکدیگر حرف بزنند و اطلاعاتی که درباره محیطی که در آن حضور دارند را بدست می آورند در لحظه با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ظاهرا این سیستم می‌تواند 50 تا 100 روبات را با یکدیگر در ارتباط نگه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها