هوآوی امسال با دستی پر به کنگره جهانی موبایل آمد و علاوه بر رونمایی از جدیدترین پرچمداران خود یعنی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، از دو ساعت هوشمند جدید نیز پرده برداشت. حال به نظر می رسد که پس از این نمایش موفق در MWC 2017، این شرکت آستین هایش را برای معرفی اسمارت فونی جدید بالا زده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۲۵
گوشی جدید هوآوی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در راه است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ در همین رابطه، امروز مشخصات مربوط به گوشی هوشمند جدیدی با برند هوآوی و شماره مدل NCE-TL10 در وب سایت TENAA رویت شد که مطابق با آن چه که در تصاویر زیر می بینید از طراحی نسبتاً مشابهی با گوشی ردمی نوت ۳ شیائومی برخوردار و تنها تفاوت آن در عدم استفاده از خروجی های اسپیکر در قسمت پشتی گوشی است.

همچنین، از یک دوربین اصلی در قسمت پشتی استفاده شده و سنسور اثر انگشت نیز در پایین این دوربین جای گرفته است. از دیگر مشخصه های این گوشی که در این وب سایت درج شده است می توان به صفحه نمایش 5 اینچی امولد با رزولوشن 720p، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتزی، سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

برای علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز باید گفت که این گوشی با مجهز بودن سنسور پشتی ۱۳ و سلفی ۵ مگاپیکسلی، می تواند تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی را ثبت کند.

هنوز زمان دقیقی در خصوص زمان رونمایی و قیمت احتمالی این اسمارت فون به بیرون درز نکرده و باید منتظر ماند و خبرهای بعدی در روزهای آتی را دنبال کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها