رئیس باشگاه الریان قطر در رابطه با کم شدن استراحت بازیکنان این تیم می گوید به دلیل اهمیت دیدار برابر پرسپولیس استراحت بازیکنان تیم مان را از 10 روز به 2 روز تبدیل کرده ایم.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۰۹
2 مصدوم الریان به بازی با پرسپولیس رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه الوطن، شیخ سعود بن خالد آل ثانی، رئیس باشگاه الریان قطر خواستار قرارگیری تیمش در صدر جدول رده بندی و بین چهار تیم طلایی لیگ ستارگان قطر شده است. او در این باره می گوید: همواره قرارگیری بین چهار تیم اول لیگ ستارگان از ابتدای فصل برای ما به صورت یک رویا بوده اما در این فصل نیز به مانند لیگ قبلی شایسته قرارگیری در مربع طلایی هستیم.

او ادامه می دهد: باشگاه های حاضر در لیگ ستارگان قطر کار سختی برای قرارگیری در بین صدرنشینان دارند، البته یک کار سخت دیگر نیز در پیش داریم و آن هم رقابت های جام حذفی است چرا که در مرحله نیمه نهایی این رقابت تیم های اول و سوم لیگ با یکدیگر و تیم های دوم و چهارم نیز با هم به بازی می پردازند. تیم ما همواره زیر سایه لخویا و الجیش قرار داشته و باید خود را بالاتر از آنها بکشیم.

رئیس باشگاه الریان در رابطه با سازمان لیگ قطر نیز می گوید: این سازمان در سال های گذشته تیم های لیگ را از 12 تیم به 14 تیم تغییر داده است و به همین خاطر تیم های صعود کننده از قطر گازلیگ از 2 تیم به 4 تیم افزایش یافته است، این ها نشان می دهد ما رقابت سنگین تری را در بازی های مان خواهیم داشت.

بن خالد ادامه می دهد: در لیگ ستارگان قطر بین تیم های السد و لخویا برای رسیدن به مقام قهرمانی جنگ است و در این میان ما نیز به دنبال کسب مقام سوم لیگ هستیم و الجیش هم احتمالا تیم چهارم لیگ خواهد بود هرچند الغرافه نیز نیم نگاهی برای حضور بین چهار تیم دارد.

او درباره دیدار برابر پرسپولیس اضافه می کند: ما برای این دیدار توانمندتر شده ایم چرا که دو بازیکن اصلی مان یعنی ویرا و عبدالرحمن الکربی به ترکیب بازگشته اند و به بازی خواهند رسید و همین موضوع باعث شده تا در لیگ ستارگان قطر پیشرفت کرده ایم.

وی در پایان می گوید: برای اینکه باید در برابر پرسپولیس به میدان برویم لادروپ نیز استراحت طولانی مدت بازیکنان را کوتاه کرد و از 10 روز تنها 2 روز به آنها اجازه داد تا استراحت کنند. هر چند بازیکن های ما از بازی های باشگاهی و ملی خسته هستند اما به دلیل اهمیت این بازی باید در اردوی الریان حضور پیدا کنند.

ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها