به نظر می‌رسد اتفاق خوبی که ال جی از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشید بالاخره در حال به وقوع پیوستن است. ال جی از روز پنج شنبه هفته گذشته پیش فروش جدیدترین پرچمدار خود یعنی G6 را آغاز کرد و اکنون تنها با گذشت چند روز 40 هزار برای خرید این گوشی ثبت نام کرده‌اند، یعنی به طور میانگین 10 هزار پیش سفارش در هر روز. اگر 100 درصد این ثبت‌ نام‌ها آخر این هفته نهایی شود، ال جی فصل بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت و به یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در این سه ماهه تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۳۲
پیش سفارش G6 ال جی در عرض چهار روز به رقم 40000 رسید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، بدون شک یکی از دلایل موفقیت G6 ال جی نمایشگر فول ویژن آن است که نمایشگری بزرگتر یا در بدنه‌ای کوچکتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد، گرچه ممکن است نسبت تصویر 18:9 برای برخی کاربران مطلوب نباشد. ضد آب بودن نیز یکی از نقاط قوت این گوشی است گرچه باتری غیر قابل تعویض آن می‌تواند برخی کاربران را ناامید کند.

فروش جی 6 ال جی از 10 مارس یعنی چهار روز دیگر آغاز خواهد شد و به این ترتیب فروش جهانی این گوشی نیز به زودی آغاز می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی در سایر بازارهای نیز همین قدر محبوب خواهد بود یا نه، به خصوص ایالات متحده. جی 6 ال جی در ایالات متحده در نسخه‌ای خاص با قابلیت شارژ بی سیم عرضه خواهد شد.

قیمت 795 دلاری تعیین شده برای این گوشی جدید چندان مناسب به نظر نمی‌رسد به خصوص اینکه این گوشی فاقد پردازنده جدید اسنپدراگون 835 بوده، از دو سیم کارت و فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال به نظر می رسد که این موارد برای این 40000 کاربر چندان مهم نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها