همه چیز درباره دیدار بایرن مونیخ ـ آرسنال

کارزار تماشایی توپچی ها و باواریایی ها

امشب ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران دو تیم بزرگ بایرن مونیخ و آرسنال در استادیوم اختصاصی باواریایی های آلمان رویاروی یکدیگر قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۱۲
کارزار تماشایی توپچی ها و باواریایی ها

به گزارش جام جم آنلاین، ورزشگاه آلیانس آره نای مونیخ جایی است که امشب برای شاگردان ونگر یک کارزار تمام عیار خواهد بود، آرسنالی که در سال های اخیر همواره در نخستین مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان با این جام وداع کرده است، این بار در گروه خودش و در دور مقدماتی به عنوان صدرنشین صعود کرد و حالا به دنبال شگفتی و معجزه است، اگرچه خاطره 2 بار حذف شدن در 5 سال اخیر به دست مونیخی ها در لیگ اروپا کابوس وار همراه ونگر و شاگردانش است.

اگر شایعات مبنی بر خداحافظی ونگر با آرسنال را هم جدی نگیریم ولی نمی توان فشار بی امانی که روی آرسنال وجود دارد را انکار کنیم، آنها در لیگ جزیره هم توفیق چندانی به دست نیاورده اند اما شاید حذف بایرن مونیخ و یک نتیجه خوب در برابر آنها بتواند همه چیز را برای توپچی های لندن تغییر دهد.

آن طرف میدان اما باواریایی ها پس از سه سال ناکامی با پپ گواردیولای بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا به سراغ مردی رفته اند که بسیاری او را متخصص لیگ قهرمانان اروپا می دانند، کارلو آنچلوتی، مردی با سه قهرمانی در اروپا که از این نظر فقط پاپ پیزلی با لیورپول سال های بسیار دور دهه هفتاد میلادی با او برابری می کند.

مونیخی ها در مرحله گروهی چندان تیم قدرتمندی ظاهر نشدند و پائین تر از اتلتیکو مادرید صدرنشین، پا به مرحله حذفی گذاشته اند.

ترکیب دو تیم:

بایرن مونیخ 4 / 2 / 3 / 1

نویر، آلابا، هوملس، مارتینز، لام، ویدال، آلونسو، آلکانتارا، مولر، لواندوفسکی و روبن

آرسنال 4 / 2 / 3 / 1

اوسپینا، بیرین، موستافی، کوشیلنی، مونرئال، کوکولین، الننی، ولکات، اوزیل، ولبک و سانچس مصاحبه های

مصاحبه سرمربیان:

ونگر: مهمترین مساله این است که نتیجه امشب باید طوری رقم بخورد که ما امیدمان را از دست ندهیم و فرصت جبران در شهر خودمان را داشته باشیم، حملات متعدد در برابر بایرن در خانه اش بیشتر شبیه یک رویاپردازی است اما در لاک دفاعی رفتن هم نتیجه ای نخواهد داشت، من شک ندارم که امشب بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

آنچلوتی: آرسنال تیمی است که باید به آن احترام گذاشت، نمی توان همه چیز را از قبل عالی تصور کرد، ما برای گل زدن و یک بازی خوب داخل زمین می رویم و باید کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم چراکه آرسنال در ضدحملات خیلی خطرناک است. آنها بازیکنانی سریع و بسیار فوق العاده ای دارند و مهمتر این است که بدانیم این بازی 90 دقیقه نیست بلکه 180 دقیقه است که فقط نیمی از آن در خانه ماست.

مصاف های رو در رو:

در 6 بازی اخیر دو تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ 3 بار و آرسنال 2 بار به برتری رسیده و یک بازی مساوی شده است. این یعنی برای بازی چهارشنبه شب باواریایی‌ها روی کاغذ شانس بیشتری برای رسیدن به پیروزی دارند. در 6 بازی اخیر درصد بردهای بایرن 50 و آرسنال 33 بوده است.

پیش بینی ها:

کارشناسان سایت ورزشی هواسکورد معتقدند که بایرن مونیخ با نتیجه دو بر صفر این بازی را خواهد برد.

اما پیش بینی جالب دیگر متعلق به کاربران سایت پربیننده و جهانی «گل» است که 43 درصد رای به پیروزی بایرن، 36 درصد برد آرسنال و 21 درصد هم مساوی را انتخاب کرده اند.

3 نتیجه پیش بینی برتر کاربران این سایت هم در نوع خودش جالب است، پیرزوی دو بر یک آرسنال بیشترین بسامد را داشته است ، مساوی بدون گل و پیروزی دو بر یک بایرنی ها هم پیش بینی های بعدی کاربران این سایت بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
این بایرن حذف بشه ایشالا

نیازمندی ها