رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی ری خبر داد :

مهاجرت معکوس در شهرستان ری

فرماندار ری مطرح کرد:

دفاع مقدس یادآور اتحاد و همدلی

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : فرهنگ دوران دفاع مقدس به عنوان نماد همدلی، همزبانی، ایثار، گذشت و شهادت باید حفظ و به آیندگان عرضه شود.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۶
دفاع مقدس یادآور اتحاد و همدلی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از جنوب تهران، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در همایش هفته دفاع مقدس بسیج ادارات شهرستان ری با اشاره به اینکه رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس حضور مردم در صحنه، همدلی و همزبانی دولت و ملت بود، تاکید کرد: همه مسئولان و اقشار جامعه باید تلاش کنند که فضای دوران دفاع مقدس در جامعه شکل بگیرد، چرا کشور در حال حاضر برای مقابله با انواع تهدیدات اقتصادی و فرهنگی دشمنان بیش از هر زمانی دیگری نیاز به حضور و مشارکت مردم در صحنه و همدلی و همزبانی دولت و مردم دارد.

وی ادامه داد: کسانی که دوران دفاع مقدس را دیده و تجربه کرده اند هر زمان که به یاد فضای به وجود آمده ارزشی، انقلابی و همدلی، همزبانی و اتحاد میان مردم و دولت در کشور می افتند، روح معنوی جدیدی در آنان دمیده می شود.
جمالی پور در ادامه با بیان اینکه امروز ما باید ادامه دهنده و رهرو مسیر شهدا باشیم، عنوان داشت: مسئولان و کارمندان ادارات که از خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان هستند باید به گونه ای عمل کنند که نماد و الگویی برای سایر افراد سازمان خود باشند تا بدین وسیله بتوانند فرهنگ ناب شهدا را در جامعه ترویج دهند و روز قیامت شرمنده شهدا نباشند.

وی ادامه داد: کارمندان ایثارگر و بسیجی باید پاک کننده لکه های سازمان خود شوند و با انجام درست و دقیق وظایف سازمانی خود کشور را در مسیر رشد، توسعه و سازندگی کمک کنند.

همایش هفته دفاع مقدس بسیج ادارات شهرستان ری روز دوشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، نصیری فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)، صفوی شهردار منطقه 20، طلوعی فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) وجمعی از مسئولان شهری و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

در این مراسم با شکوه از 14 خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

همچنین در این مراسم تقدیرنامه تیپ «فاطمیون» به سردار علی نصیری فرمانده، سپاه سیدالشهدا(ع) تقدیم شد.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی همچنین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادت های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان 8 سال دفاع جانانه مقدس را گرامی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها