رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی ری خبر داد :

مهاجرت معکوس در شهرستان ری

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت :‌در بخش مرکزی شهرستان ری با تخصیص اعتبارات و فراهم نمودن زیر ساخت های لازم مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شده و حتی در اکثر روستاها شاهد مهاجرت معکوس بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۹
مهاجرت معکوس در شهرستان ری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از جنوب تهران، آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی دستاودها و توانمندی های دهیاری ها، روستاییان و عشایر شریف استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندیهای دهیاریها، روستائیان و عشایر استان تهران بستر معرفی فعالیت‌های اقتصادی را در روستاها فراهم می‌آورد .

سیدمهدی حسینی افزود: با تلاش های مجدانه و پیگیری‌ های مستمر دکتر جمالی پور، معاونت محترم استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان ری سهم اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری از محل عوارض آلاینگی ،عوارض جرائم رانندگی و ارزش افزوده در سه سال گذشته صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: این اعتبارات جهت عمران و آبادانی و بالابردن افزایش ظرفیت و توانمندی ها ی اقتصادی روستاییان و حمایت از مراکز صنعتی و ایجاد اشتغال در روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری در نظر گرفته شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش مرکزی شهرستان ری با تخصیص اعتبارات و فراهم نمودن زیر ساخت های لازم مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شده و حتی در اکثر روستاها ما شاهد مهاجرت معکوس بوده ایم که این امر نقش بسزایی در توسعه عمران و آبادانی ، افزایش ساخت و ساز و رونق اقتصاد داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها