پس از سه دور مذاکرات فشرده در تهران

ایران و آژانس برای 7 اقدام عملی توافق کردند

مذاکرات ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در پی پایان اجرای توافق شش ماده‌ای، در تهران با حضور نمایندگان ایران و آژانس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۹۴۵
مذاکرات ایران و آژانس؛ امروز در تهران

به گزارش مهر، نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیروز وارد تهران شدند تا ادامه مذاکرات، امروز برگزار شود.

مذاکرات به سرپرستی رضا نجفی، نماینده ایران در آژانس و ترو واریو رانتا، معاون مدیرکل آژانس در امور پادمان‌ها برگزار می‌شود.

آژانس در این مذاکرات ارزیابی از اقدامات صورت گرفته را ارائه می‌کند و طرفین درباره چگونگی ادامه همکاری‌ها، مذاکره می‌کنند.

روایت زاکانی از مستندات هسته‌ای

علیرضا زاکانی، نماینده تهران در مجلس طی سخنانی در مراسمی در قم مدعی شد: از شهریور امسال، دست‌هایی در داخل کشور فعال شده‌اند که دانشمندان هسته‌ای ما را خانه‌نشین کنند؛ شنیده‌ام دستوری داده شده که تمام مستندات صنعت هسته‌ای را جمع‌آوری کنند که معلوم نیست به کجا می‌رود.به گزارش فارس، زاکانی اضافه کرد: سایت‌های فردو و نطنز، حاوی ۵۱ هزار پوشه مستندات است که درخواست شده همه آنها منتقل شود.

باز هم یونسی، باز هم انتخابات مجلس

علی یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی در همایش هم‌اندیشی جبهه اصلاح‌طلبان استان اصفهان گفت: پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تکمیل می‌شود تا یک مجلس شایسته دولت تدبیر و امید روی کار آمده و برای همیشه این گفتمان را پایدار کند.

به گزارش فارس، وی با بیان این‌که همه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید مراقب افراطیون این دو جریان باشند، گفت: از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌خواهیم که برای یک رقابت نفسگیر برای مجلس آینده آماده شوند.

یونسی چندی قبل هم در جمع اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سیستان و بلوچستان از اعضا خواسته بود تا همچنان فعال باقی بمانند و برای انتخابات مجلس فعالیت کنند.این‌گونه اظهارات از سوی یک مقام دولتی با انتقادات فراوانی از سوی فعالان سیاسی روبه‌رو شده بود بخصوص این‌که تا انتخابات دور بعدی مجلس، هنوز بیش از دو سال مانده است.

غرضی: آقازاده​های در خدمت انقلاب را فراموش نکنیم

سید محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گذشته در برنامه تلویزیونی شناسنامه، که دیروز از شبکه سه سیما پخش شد، در مورد پدیده «آقازاده‌ها» که از ابتدای انقلاب وجود داشته، این‌طور گفت: حیف است که ما آقازاده‌های در خدمت انقلاب را فراموش کنیم. آقا مصطفی و احمدآقا دو نفر از این افراد بودند که تاثیر زیادی در انقلاب داشتند. امروز چقدر آقازاده موثر در این کشور داریم که هیچ خلافی انجام نداده‌اند؟ چند تا از این آقازاده‌ها هستند که اقداماتی انجام داده‌اند و این تصور را ایجاد کرده‌اند که هرکس آقازاده باشد، آدم بدی است در صورتی که این نگاه ِ درستی نیست.

به گزارش تسنیم، او در ادامه برنامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آقای هاشمی عکس‌العمل دولت آقای موسوی بود. دولت آقای خاتمی هم عکس‌العمل دولت آقای هاشمی و دولت آقای احمدی‌نژاد هم عکس‌العمل دولت آقای خاتمی بود. این دولت هم عکس‌العمل دولت آقای احمدی‌نژاد است. کسانی که نمی‌خواستند احمدی‌نژاد باشد، آمدند و به آقای روحانی رای دادند. به من گفتند داری چیکار می‌کنی؟ گفتم من از انقلاب دفاع می‌کنم نه از خودم، حرف من این است که به انقلاب رای دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها