یحیی گل محمدی سرمربی جوان پرسپولیس که اولین تجربه حضورمربیگری اش را در شهرآورد پشت سر می‌گذاشت، در طول بازی حرص و جوش زیادی خورد برای آنکه بازیکنان تیمش را به بازی رو به جلو و شناور تهییج کند.
کد خبر: ۵۳۶۲۲۸
گل محمدی: حیف، می‌توانستیم برنده باشیم


یحیی گل محمدی سرمربی جوان پرسپولیس که اولین تجربه حضورمربیگری اش را در شهرآورد پشت سر می گذاشت، در طول بازی حرص و جوش زیادی خورد برای آنکه بازیکنان تیمش را به بازی رو به جلو و شناور تهییج کند. یحیی در پایان بازی نیز حسرت نبردن را خورد و گفت : واقعا حیف شد و بی شک اگر بازکنان تیمم از فرصا هایشان استفاده بهتری می کردند، می توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.
وی در عیم حال با اشاره به اینکه هر دو تیم بازی جان داری را نمایش داده اند، افزود : پرسپولیس در مجموع تیم برتر میدان بود و همانطور که دیدید موقعیت های بهتری را برای گلزنی بر روی دروازه استقلال خلق کرد.
گل محمدی همچنین به خاطر نمایش جوانمردانه دو تیم به تماشاگران تبریک گفت و افزود : از نمایش کلیه بازیکنانم در این بازی رضایت دارم و آنها مو به مو، نکاتی را که از آنان خواسته بودم در زمین به نمایش گذاشتند. گل محمدی هم مثل قلعه نویی در پایان صحبت های خود باش اشاره به اینکه تیم ملی در راه حضور در جام جهانی سه بازی حساس در پیش دارد، گفت : در این شرایط همه باید به آرامش تیم ملی کمک کنیم تا به ان شاءالله، صعود به جام جهانی برای فوتبال کشورمان محقق شود. پرسپولیس با این تساوی یک پله در جدول سقوط کرد و در رده دهم ایستاد. 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها