سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان آماده فداکاری برای تیم ملی ایران هستند.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۶۱
کی روش: بازیکنان آماده فداکاری برای تیم ملی هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، کی روش بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل سیرالئون در نشست خبری گفت: بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بگذارید جملات را اینگونه آغاز کنم که امروز شاهد نگرش و رفتار بسیار خوبی از ملی پوشان بودیم و با وجود مشکلاتی که همیشه داریم بازیکنان آماده فداکاری برای تیم ملی ایران هستند و امروز هم فوتبال با کیفیتی ارایه دادند.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: در درجه دوم باید یک تشکر گرم از تیم ملی سیرالئون بکنم که سفر طولانی داشتند تا به اینجا برسند و ما زمان کمی برای این بازی داشتیم و فقط ۶ روز زمان داشتیم تا این تیم به ایران بیاید و باید از سیرالئون و مسئولان این تیم تشکر کنم که خیلی سریع خود را به ایران رساندند.

کی روش افزود: از طرف فدراسیون فوتبال مطمئنم که تاج صحبت‌هایم را تایید می‌کنند. افرادی که شبانه روز تلاش می‌کنند ولی دیده نمی‌شوند و بدون زحمات کادر اداری و سایر مسئولان که این بازی برگزار شد. از شریک مان هم تشکر می‌کنم که در ۶ روز تلاش کردند و کمک کردند که این بازی برگزار شود. طبق معمول افرادی فقط صحبت می‌کنند اما ما مسیرمان را برای نزدیک شدن به اهداف مان ادامه می‌دهیم.

وی در مورد اینکه از کیفیت سیرالئون راضی بود، عنوان کرد: مطمئنا اینگونه نیست ما به تنهایی تصمیم گیرنده نیستیم ارگان های مختلف از ای اف سی و فیفا و فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گیری می‌کنند. نباید بگوییم که بقیه افراد گمراه هستند و فقط ما دانش کافی داریم. خوشحالم از بازی تمرینی که امروز پشت سرگذاشتیم. هدفی که ما پیشرو داریم رسیدن به یک بازی بین‌المللی هست و برای اینکه بازیکنان ما از نظر جهش و حرکات رشد کنند باید تمریناتی اینگونه را پشت سر بگذاریم.


کی روش افزود: از این بازی خوشحالم و نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که شرایط به گونه ای دیگر باشد. بحرین ۷ بر صفر به ما باخت و برزیل هم ما را ۳ بر صفر برد و پس برزیل نباید بگوید که با ایران دیگر بازی نمی‌کند. باید جلوی دروغی که گفته می شود و دوگانه گرایی را بگیرید و حقایق فوتبال ایران را بازگو کنید. اردویی داشتیم و بازی امروز خارج از روزهای فیفاست و به بیش از ۲۰ کشور دنیا دعوتنامه فرستادیم که در این روز با ما بازی کنند. سیرالئون اعلام آمادگی کرد با بازیکنان داخلی شان و می‌خواستند سطح فوتبالشان را ارتقا بدهند و ما هم همین طور می‌خواستیم نوع و سبک دیگری از فوتبال را تجربه کنیم و این مساله برای هر دو تیم خوب بود.

وی ادامه داد: مطلب مهم این است که برنامه‌های مدونی داریم و می‌دانیم چطور باید این برنامه‌ها را اجرا کنیم و شما باید از این مسایل راضی باشید. اینگونه به نظر می‌آید که شما هیچ وقت خوشحال نیستید؟ به عنوان تیم دوم به جام جهانی صعود کردید؟ خوشحال نیستید و ۴-۵ سال است که نباخته‌اید و راضی نیستید. تیم اول آسیا هستید راضی نیستید. واقعیت مطلب این است که در چند ماه گذشته مشکلات زیادی داشتیم و زجرهای زیادی را تحمل کردیم و دروغ ها افتراها و تهمت های بزدلانه زده شده و تهدیدهایی که روی موبایل ها و ایمیل های ما ارسال شده. چه توقعی دارید.

وی افزود: کمی احترام بگذارید و به دستاوردی که دارید افتخار کنید. کمتر از سه ماه دیگر جام جهانی شروع می‌شود و ما هنوز هم درگیر جنگ‌های داخلی و درون خودمان و دروغ ها و تهمت‌هایی که گفته می شود. آیا این رفتار حرفه ای است که عملکردمان را بعد از ۷ سال زیر سوال می‌برید؟ زحمات فدراسیون را زیر سوال می‌برید؟ رفتار حرفه ای بازیکنان را زیر سوال می برید؟ دنبال چی هستید؟ حداقل کاری که می‌توانید بکنید اجازه بدهید بازیکنان کار خودشان را بکنند و شاهد رضایت ملت بزرگ ایران باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها