ستاره بی ادعای فوتبال ایران بدون شک علیرضا جهانبخش است.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۶۷
موفقیت جدید ستاره بی ادعای ایرانی ، جهانبخش سومین پاسور هلند

به گزارش جام جم آنلاین ، او نه در اینستاگرام یکه تازی می کند نه با این و آن درگیر می شود. نه در استوری همان اینستاگرامش قربان صدقه این و آن می رود و نه سعی می کند با زدن حرف هایی که خودش هم به آن اعتقاد ندارد خودش را به زور در دل عامه جا کند. او تلاشی هم ندارد که با یک سری اشتباهات فاحش در توییتر تبدیل به یک ترند عامه پسند شود. او علیرضا جهانبخش است، لژیونر جوان ایرانی که در لیگ هلند که بی شک یکی از بهترین لیگ های فوتبال دنیاست می درخشد، گل می زند و پاس گل می دهد.

علیرضا از ابتدای فصل تاکنون چهار پاس گل به هم تیمی هایش داده است. گل هایش حالا به کنار. ده هفته از اردیویسه هلند گذشته است و آیندهوون با 27 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و آژاکس با 22 امتیاز دوم است.تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با 19 امتیاز در جایگاه چهارم است و هیرنفین با رضا قوچان نژاد با 14 امتیاز در جایگاه نهم حضور دارد.

علیرضا جهانبخش بهترین پاسور تیمش است و موفق شده 4 پاس گل به هم تیمی هایش در مدت 762 دقیقه ای که در میدان بوده بدهد و از این حیث در جایگاه سوم پس از حکیم زیچ(آژاکس)، دنزل دومفریس(هیرنفین) قرار دارد، جهانبخش با یک پاس گل دیگر می تواند به جمع بهترین پاسورهای لیگ هلند اضافه شود. تیم آلکمار 16 گل زده است و جهانبخش روی 37 درصد از گل های تیمش تاثیر مستقیم داشته است. او این فصل هم می تواند با ادامه این روند کاندیدای برترین بازیکن فصل هلند شود. آلکمار و لیگ هلند با تمام اعتبارش کم کم جای کوچکی برای او می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها