برخی از لژیونرهای ایرانی دیشب عملکرد درخشانی در تیم هایشان داشتند.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۵۰
لژیونرهای ایرانی دیشب چه کردند؟ / از پیروزی پر گل تیم کریم تا ادامه طلسم گل نزنی سردار

به گزارش جام جم آنلاین ، با هم عملکرد لژیونرهای ایرانی را مرور می کنیم:

ژوپیلر لیگ بلژیک:

شارلوا مقابل آنتورپن به پیروزی رسید. کاوه رضایی که در ابتدای فصل از استقلال به شارلوا رفته بود این روزها روی نوار موفقیت قرار دارد و این بار با یک پاس 3 امتیازی یک پیروزی خارج از خانه برای تیم بلژیکی به ارمغان آورده است.

تیم اوستنده در حالی که رامین رضاییان را برای ششمین مسابقه پیاپی روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در دیدار پایانی هفته چهاردهم ژوپیر لیگ بلژیک در ورزشگاه ورسلویس آرنا به مصاف وارِگِم رفت و چهار بر دو پیروز شد. رامین رضاییان همانند هفته قبل به‌عنوان سومین تعویضی اوستنده وارد زمین شد و از دقیقه ۸۸ جای الکساندر بیه‌لیکا به بازی گرفته شد.

سوپرلیگ یونان:

تیم المپیاکوس در چارچوب هفته دهم سوپر لیگ یونان در ورزشگاه خانگی کارایسکاکی آتن میزبان پلاتانیاس قعرجدولی بود و با نتیجه پرگل 5 بر یک پیروز شد. پاردو (2 و 90)، بوتیا (19)، سیسه (32) و کریم انصاری‌فرد (68 پنالتی) زننده گل‌های المپیاکوس بودند. تنها گل تیم پلاتانیاس نیز در دقیقه 89 وارد دروازه میزبان شد. کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب المپیاکوس داشت.

لیگ روسیه:

تیم آمکار روز گذشته (یکشنبه) با بازی 90 دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی مصاف خانگی برابر آنژی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

سردار آزمون، دیگر ملی‌پوش ایرانی در ترکیب روبین‌کازان برابر زنیت سن پترزبورگ به میدان رفت. روبین‌کازان در این بازی خانگی با تساوی بدون گل متوقف شد و آزمون از دقیقه 75 به جای ریفات در ترکیب کازانی‌ها قرار گرفت.

لیگ سوئد:

در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی لیگ سوئد اوسترشوندس که سامان قدوس را در اختیار دارد به مصاف یونکوپینگس رفت و به تساوی بدون گل رسید تا با 50 امتیاز در نهایت پنجم شود و از کسب سهمیه لیگ اروپا باز بماند.

در دیگر دیدار این هفته اسکیلستونا که علیرضا حقیقی را درون دروازه خود دارد، با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و در قعر جدول قرار گرفت و به دسته پایین تر سقوط کرد.

لیگ پرتغال:

در چارچوب هفته یازدهم لیگ یک پرتغال تیم ماریتیمو در حالی که امیر عابدزاده را مثل تمام مسابقات این فصل روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ دیشب مهمان فیرنسه بود.

یاران عابدزاده در این دیدار خارج از خانه به برتری یک بر صفر رسیدند و ۲۲ امتیازی شدند اما جایگاه چهارم جدول آنها تغییر نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها