سرمربی پرسپولیس گفت: با شکست برابر قشقایی شرمساری بزرگی به وجود آوردیم.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۵
برانکو: شرمساری بزرگی به وجود آوردیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت: تبریک به قشقایی که بازی را برد. آنها واقعاً با دلشان بازی کردند که این مسله مهم است. ما شرمساری بزرگ برای خودمان و باشگاه و ناامیدی برای هواداران به‌وجود آوردیم که بابت آن از هواداران عذرخواهی می‌کنم. شرمسارم از اینکه این اتفاق افتاده، به‌جرأت می‌گویم در عمر مربیگری‌ام این یکی از تلخ‌ترین شکست‌هایی بود که تجربه کردم و اصلاً انتظار چنین باختی را نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود حضور این تیم در جام حذفی تصمیمی از سوی باشگاه بوده است، یادآور شد: این تصمیم به‌عهده من بود و مسئولیت این شکست را نیز بر گردن می‌گیرم. من به این بازیکنان اعتقاد و اطمینان کامل دارم و به همین خاطر هم می‌گویم باید بدون ملی‌پوشان و یانسکی این بازی را می‌بردیم و به همین دلیل اصلاً دنبال توجیه نیستم.

برانکو درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس و از جمله خود او این بازی را دست‌کم گرفته بودند و به همین دلیل هم چند روز تمرینات خود را تعطیل کردند، یادآور شد: نه، این‌طور نیست، ما برای بازی با قشقایی تمرینات خود را مثل زمان لیگ برتر انجام دادیم. فکر نمی‌کنم حریف خود را دست‌کم گرفته باشیم، شاید بازیکنان قبل از این بازی از لحاظ روحی روانی صددرصد آماده بازی نشده بودند و بخشی از این موضوع به‌گردن من است. کلاً نظر من است که دلیل اصلی شکست ما آماده نبودن بازیکنان از لحاظ روحی روانی برای این بازی بود، ضمن اینکه برخی بازیکنان‌مان در پست‌های غیرتخصصی به میدان رفتند و روز خوبشان نبود اما تأکید می‌کنم هرگز دنبال توجیه نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها