سران فوتبال بلژیک جهت یافتن جانشینی مناسب برای مارک ویلموتس، دست به اقدامی غیر مرسوم زده‌اند.
کد خبر: ۹۲۳۵۰۵
آگهی برای استخدام سرمربی تیم ملی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، تلاش اتحادیه فوتبال بلژیک برای استخدام یک سرمربی جدید برای تیم ملی این کشور پس از برکناری مارک ویلموتس ادامه دارد.

در روزهایی که شایعه احتمال روی کار آمدن لوئیز فن‌خال به عنوان سرمربی شیاطین سرخ فوتبال ملی اروپا شنیده می‌شود، اتحادیه فوتبال بلژیک برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی این کشور در اقدامی غیر متعارف، در سایت خود آگهی استخدام سرمربی منتشر کرده است.

بلژیکی‌ها که تیم ملی فوتبال کشورشان با قبول باختی غیرمنتظره برابر ولز در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، در آگهی استخدام خود نوشته‌اند که به کسی نیاز دارند که دارای تجربه کافی و سابقه خوب در کسب نتیجه باشد.

در این آگهی آمده است: اتحادیه فوتبال بلژیک به فردی نیاز دارد که تجربه و شناخت کافی از دنیای به سرعت در حال تغییر فوتبال داشته و در آن نتیجه گرفته باشد. او همچنین باید سابقه‌ای به اثبات رسیده در زمینه انتقال مبانی تاکتیکی و استراتژیک فوتبال به بازیکنان سطح بالا داشته باشد و بتواند با متخصصان دنیای مدرن فوتبال کار کند.

با توجه به حضور ستارگانی مانند ادن ازار، کوین دی‌بروین، تیبا کورتوا و روملو لوکاکو در ترکیب تیم ملی بلژیک انتظار می‌رفت که این تیم حداقل در جمع چهار تیم برتر اروپا قرار بگیرد اما ناکارآمدی ویلموتس اجازه پیشروی تا آن مرحله را از گروهی از بازیکنان که به عنوان نسل طلایی فوتبال بلژیک شناخته می‌شوند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها