رییس فدراسیون فوتبال در مجمع سازمان لیگ فوتسال، آمارهای اشتباهی در خصوص جایگاه فوتسال ایران در جهان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۴
آمار اشتباه کفاشیان در مجمع لیگ فوتسال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، علی کفاشیان در این مجمع که در فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعلام کرد «تیم ملی فوتسال ایران چند روز قبل برای نخستین بار در مکان پنجم قرار گرفت و با برنامه ریزی هایی که داریم، باید سال آینده در جمع چهار تیم قرار گیریم.»

این در حالی است که در جدیدترین رده بندی تیم های فوتسال جهان که دوشنبه هفته گذشته ( 21 دسامبر) اعلام شد، تیم ملی فوتسال ایران با کسب 1609 امتیاز و یک پله سقوط در مکان ششم قرار گرفت.

ملی پوشان فوتسال ایران آبان ماه امسال بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های جایزه بزرگ برزیل به مکان پنجم برترین تیم های فوتسال جهان صعود کرده بودند اما جایگاه خود را در جدیدترین فهرست از دست دادند.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که تیم ملی فوتسال ایران مهرماه سال 1387 بعد از درخشش در جام جهانی 2008 برزیل برای نخستین بار در جایگاه چهارم برترین تیم های فوتسال جهان قرار گرفت و پس از برکناری حسین شمس از هدایت تیم ملی فوتسال ایران، هیچگاه این رتبه تکرار نشد.

از سوی دیگر کفاشیان مردادماه امسال به عنوان رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد و باید اطلاعات و آمارهای دقیقی درباره وضعیت فوتسال جهان، آسیا و ایران داشته باشد اما به نظر می رسد، رییس فدراسیون فوتبال به دلیل مشغله های کاری هنوز اشراف کافی را در این زمینه ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها