کد خبر: ۶۷۷۹۹۷
حواشی دیدار تیم ملی ایران و مونته نگرو + عکس
ب

بازیکنان تیم ملی که حدود دو هفته در اردوی خود برای آماده سازی مسابقات جام جهانی بسر می بردند عصر امروز به

مصاف

مونته نگرو رفته و این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. بازیکنان تیم ملی در اردوی اتریش تمرینات بدنسازی و تاکتیکی پرفشاری را تاکنون پشت سر گذاشتند و روز به روز ضمن آماده شدن، به مسابقات جام جهانی نزدیکتر می شوند.
دیدار تیم ملی ایران و مونته نگرو دومین دیداری است که در اردوی اتریش برگزار شد. بازیکنان تیم ملی صبح امروز پس از صرف صبحانه و انجام تمرینی سبک در محل سالن بدنسازی هتل به اتاق جلسات خود رفتند و سرمربی تیم ملی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم در تمرینات توضیحاتی را به بازیکنان ارائه کرد و ضمن نمایش بخش هایی از فیلم دیدارهای قبلی تیم ملی مونته نگرو، تاکتیک تیم ملی مقابل این تیم را تشریح کرد.
بازیکنان تیم ملی پس از استراحت، راس ساعت 16:30 اشتگلزباخ را به مقصد هارتبرگ ترک کرده و ساعت 17:00 به محل دیدار ایران و مونته نگر که در فاصله حدود 20 کیلومتری شهر محل اقامت ملی پوشان است رسیدند.
دقایقی پس از ورود تیم ملی به استادیوم تیم ملی مونته نگرو هم وارد شد و در بدو امر دیدار اشکان دژاگه با هم بازی مونته نگرویی اش در باشگاه فولهام جلب توجه می کرد. سرپرست تیم ملی ایران پس از ورود این تیم به استادیوم به عنوان میزبان دیدار به سراغ سرپرست تیم ملی میهمان رفته و دقایقی را صرف صحبت با یکدیگر کردند.
استادیوم محل برگزاری این دیدار از ساعت 16:30 پذیرای تماشاگران بود و هواداران ایرانی که از اتریش و کشورهای اطراف برای تماشای دیدار به استادیوم آمده بودند وارد ورزشگاه شده و از بدو ورود به تشویق تیم ملی پرداختند تا در زمان شروع دیدار تعداد تماشاگران ایرانی که به اوج خود رسیده بود به حدود 800 نفر برسد و البته تعداد معدودی از هواداران فوتبال مونته نگرو که تعداد آنها به انگشتان دست هم نمی رسید در ورزشگاه حضور داشتند.
- هواداران تیم ملی در بدو ورود به استادیوم پرچم ایران را در جای جای استادیوم نصب کردند.
- با توجه به اینکه این دیدار زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال - FIFA برگزار شد، داوران بین المللی اتریشی از سوی فدراسیون فوتبال این کشور این دیدار را قضاوت کردند.
- تعداد زیادی از رسانه های خارجی و ایرانی از کشورهای مختلف مانند آلمان، فرانسه، انگلستان، شبکه الجزیره و رسانه های تصویری و نوشتاری ایران نیز ضمن حضور در استادیوم از این دیدار گزارش خبری و تصویری تهیه کردند.
- بازیکنان تیم ملی که در این دیدار بازی نکردند، پس از اتمام مسابقه به زمین تمرینی که در نزدیکی استادیوم محل برگزاری مسابقه برای آنها در نظر گرفته شده بود رفته و تمرینات خود را پیگیری کردند.
- بازیکنان تیم ملی که در این دیدار به میدان رفته بودند پس از انجام ریکاوری کوتاه در استادیوم به اتوبوس تیم ملی بازگشتند تا به سایر ملی پوشان ملحق شوند؛ که در زمان خروج از استادیوم با خیل عظیمی از هواداران فوتبال ایران مواجه شدند که برای گرفتن عکس یادگاری و امضا به اطراف اتوبوس تیم ملی آمده بودند و همین امر باعث شد بازیکنان با کندی بیشتری وارد اتوبوس شوند.
- از نکات جالب توجه این بود که گروهی از هواداران اتوبوس تیم ملی را تا محل هتل همراهی کردند.
- در خصوص وضعیت نهایی هاشم بیک زاده، فردا کادر پزشکی تیم ملی ضمن عکسبرداری و انجام معاینات پزشکی نظر قطعی و نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

































newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها