مدافع مصدوم تیم ملی طی دو روز آینده برای مداوای پای خود عازم برزیل، میزبان جام جهانی 2014 می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۲۰۳
بیک‌زاده زودتر از تیم ملی، مسافر برزیل شد

سایت جام جم ورزشی - هاشم بیک‌زاده در جریان دیدار دوستانه تیم ملی مقابل مونته‌نگرو در دقیقه 19 دچار آسیب دیدگی و مجبور به ترک زمین شد که این موضوع باعث نگرانی کادر فنی تیم ملی و علاقه‌مندان به فوتبال شد تا جایی که این بازیکن عصر روز گذشته برای گرفتن MRI از پایش راهی یکی از بیمارستان‌های اتریش شد و از عضله دوقلوی پای خود عکس گرفت.

طبق اعلام پزشکان، روند درمان بیک‌زاده حدود 2 هفته طول خواهد کشید و این بازیکن باید در این مدت زیر نظر پزشکان برنامه‌های درمان خود را دنبال کند. البته شب گذشته بین پزشکان تیم ملی با هماهنگی کادرفنی بررسی هایی برای اعزام بیک زاده به آلمان یا برزیل وجود داشت که در نهایت مقرر شد بازیکن مصدوم تیم ملی زودتر از حد مقرر و طی دو روز آینده از اتریش عازم برزیل شده تا مراحل درمانی خود را قبل از اعزام تیم ملی به این کشور و همچنین پیش از آغاز رسمی رقابت های جام جهانی در برزیل آغاز کند با این امیدواری که با رفع مصدومیتش بتواند تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها همراهی کند.

البته پزشکان به رفع مصدمیت وی همچنان امیدوار هستند و به نظر می رسد بعد از دو هفته این مدافع بتواند به میادین بازگردد. تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی در تاریخ 26 خرداد به مصاف نیجریه می‌رود. ب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها