در حالی که بارسلونا به تور آسیایی خود پایان داده و به کاتالان برگشته تلاش برای جذب ستاره های جدید به این تیم ادامه دارد.
کد خبر: ۵۸۷۳۹۰
ستاره 100 میلیون پوندی مصدوم شد


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ داوید لوییز مدافع چلسی جدیدترین بازیکنی است که به احتمال زیاد به بارسلونا می رود. ماندن قطعی دی ماریا در رئال ، احتمال انتقال پیرلو به میلان ، نخستین قهرمانی منچستریونایتد با دیوید مویس و سرنوشت نامبهم بازیکنانی همانند گرث بیل و لوییز سوارز از دیگر اخبار مهم فوتبال اروپا هستند:
داوری به همراه تیم ملی ایران به جام جهانی می رود
دانیل داوری دروازه بان ایرانی الاصل تیم بوندسلیگایی اینتراخت برانشوایگ احتمالا از هفته دوم بوندسلیگا برای تیمش به میدان می رود تا برای نخستین بار طعم حضور در بوندسلیگا را بچشد.
کیکر در گزارشی از حضور اینتراخت برانشوایگ در بوندسلیگا نوشت و به نقش دانیل داوری در راه صعود این تیم به بوندسلیگا اشاره کرد.
داوری که در هفته نخست بوندسلیگا جای خود را درون دروازه به تورستن لیبرکنخت داده بود به گفته کیکر احتمالا از هفته دوم در ترکیب ثابت تیمش جای می گیرد ، هر چند که لیبرکنخت به همین راحتی جایگاه خود را از دست نمی دهد.
کیکر در ادامه گزارش  خود آورده که داوری به احتمال زیاد به همراه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی می رود.
گالا قهرمان سوپر جام ترکیه
تیم گالاتاسرای ترکیه موفق شد با شکست فنرباغچه برای دومین سال پیاپی قهرمان سوپرکاپ ترکیه شود.
این دیدار در وقت های عادی گلی در بر نداشت تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. در حالی که تساوی بدون گل این دو تیم ادامه می شد و تصور می رفت گالاتاسرای و فنرباغچه باید خود را برای ضربات پنالتی آماده کنند دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی گالاتاسرای در دقیقه 99 گل پیروزی بخش و قهرمانی تیمش را زد تا گالا برای دومین سال پیاپی قهرمان سوپر کاپ ترکیه شود. گالاتاسرای حالا  با 13 قهرمانی در سوپرکاپ ترکیه رکورد دار است.
بیل مصدوم شد
ستاره ای که قرار است به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شود مصدوم شد.
گرث بیل ستاره ولزی و 24 ساله تیم تاتنهام که هم اکنون در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد چند هفته ای دور از فوتبال خواهد بود.
آندرس ویلاس بوآس سرمربی تاتنهام که هنوز اصرار دارد بیل از تاتنهام جدا نمی شود اظهار داشت که بیل در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر مقابل کریستال پالاس غایب است. شدت آسیب دیدگی بیل مشخص نیست اما هر چقدر باشد اکنون او نمی تواند پا به توپ شود. در حالی که بیل این روزها مصدوم است بحث و  جدل های فراوانی بر سر انتقال او به رئال مادرید وجود دارد. مخالفان انتقال 100 میلیون پوندی گرث بیل به رئال روز به روز زیاد تر می شوند تا جایی که حتی مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام اظهار داشته که  این بازیکن 100 میلیون نمی ارزد.

داوید لوییز به بارسلونا نزدیک شد
داوید لوییز مدافع برزیلی چلسی وارد مرحله جدی تری از مذاکراتش با باشگاه بارسلونا شد.
 زمانی که مورینیو به چلسی بازگشت بلافاصله اعلام کرد که نیازی به لوییز ندارد، هر چند مورینیو این حرف خود را در هفته های بعد پس گرفت که اعلام کرد که به این بازیکن نیاز دارد اما به نظر می رسد او همچنان نظر مساعدی درباره این مدافع ندارد تا لوییز مذاکرات خود را بارسلونا جدی تر کند.
لوییز روز گذشته به سان گفت: " برای اینکه نسبت به آینده ام و جدایی از چلسی مطمئن تر شوم ابتدا باید با مورینیو صحبت کنم. او بهتر از هر کسی می تواند به من کمک کند که  چه تصمیمی بگیرم. جدایی از چلسی سخت است اما وقتی چاره ای نباشد با کمال میل آن را قبول می کنم . "

ونگر: لازم باشد خودم مویس را راضی می کنم
آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال اعلام کرد که برای جذب وین رونی هر کاری لازم باشد انجام می دهد حتی اگر لازم باشد با دیوید مویس در اینباره بحث می کند.
 در حالی که مویس همچنان با انتقال رونی از منچستر یونایتد مخالفت می کند و از سویی چلسی مشتری پر و پاقرص این بازیکن است ونگر اعلام کرد که سرسختانه رونی را می خواهد . او به دیلی میرور گفت:  ما حتی با چلسی هم می جنگیم تا بتوانیم بازیکن مورد نظر خود را جذب کنیم. اگر من بازیکنی همچون وین رونی را داشتم به زحمت راضی می شدم او را از دست بدهم بنابراین اکنون به مویس حق می دهم که مخالف جدایی رونی باشد.
وی افزود: اگر رونی نمی خواهد دیگر در منچستر باشد مویس نباید از مانع از رفتنش باشد . در هر حال ما تا آخرین لحظه منتظر رونی می مانیم.
بر اساس آخرین اخبار آرسنال با 33 میلیون پوند رونی را می خواهد .

بنزما در تیررس رم و آرسنال
کریم بنزما ستاره تور آمریکایی رئال مادرید این روزها مورد توجه دو باشگاه ایتالیایی و انگلیسی قرار گرفته است.
 آث رم و آرسنال برای خرید مهاجم رئال مادرید دست به کار شده اند این در حالی است که بنزما اعلام  کرده تا زمانی که مجبور نباشد رئال را ترک نمی کند. او به مارکا گفته که از بودن در رئال مادرید بسیار خوشحال است اما وقتی او را نخواهند چاره ای جز ترک باشگاه برایش نمی ماند. وی به مارکا گفت: " رئال بهترین باشگاه دنیاست. من به اینجا آمدم تا رویای بازی کردن در این تیم را تجربه کنم و اکنون نیز می خواهم به بودن در اینجا ادامه بدهم. از موقعیتی که اینجا دارم راضی هستم اما هنوز موفقیت های زیادی وجود دارد که فقط باید با رئال به آنها برسم. به پیشنهادات باشگاه های رم و آرسنال احترامی می گذارم اما به آنها می گویم که تا زمانی که رئالی ها مرا بخواهند همین جا می مانم. "

ماتری در راه لیگ برتری شدن
مهاجم تیم یوونتوس ایتالیا در راه پیوستن به تیم لیورپول قرار دارد و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ برتر انگلستان بازی خواهد کرد.
ماتری که مورد توجه ناپولی هم قرار دارد جانشین احتمالی لوییز سوارز نامیده می شد، مهاجمی که یا از لیورپول جدا می شود یا اگر بماند نیمکت نشین خواهد شد چرا که با براندان راجرز سرمربی لیورپول اختلافات زیادی پیدا کرده است.
مدیر ورزشی لیورپول روز گذشته ملاقاتی با این مهاجم در تورین ایتالیا داشته است. این دو با یکدیگر توافق کرده اند و تنها توافق بر سر مسائل مالی مانده که بر عهده دو باشگاه یوونتوس و لیورپول است. یوونتوسی ها نیز جدایی ماتری را قطعی می دانند. این مهاجم گلزن قراردادش با یوونتوس تمام شده است.

سوارز در تاتنهام
انتقال لوییز سوارز مهاجم اروگوئه ای لیورپول به آرسنال منتفی شده است اما حالا خبر می رسد که پرونده  انتقال این بازیکن به تاتنهام گشوده شده است.
 تاتنهامی ها  که دیگر مطمئن نیستند بتوانند بیل را در تاتنهام حفظ کنند سوارز را یکی از کاندیداهای جانشینی او در نظر گرفته اند. سوارز 26 ساله حتی اگر جذب تاتنهام و هر تیم دیگر لیگ برتر هم بشود در شش بازی نخست لیگ برتر اجازه بازی کردن نخواهد داشت چرا که فصل گذشته به دلیل مسائل انضباطی 10 جلسه از همراهی تیمش محروم شد که شش جلسه از این محرومیت باقی مانده است .
تاتنهام برای خرید سوارز پیشنهادی 42 میلیون پوندی به لیورپول ارائه داده است.

کاسیاس دروازه بان اول رئال
روزهای تیره و تار ایگر کاسیاس در رئال مادرید به پایان رسیده است. این دروازه بان که فصل گذشته مغضوب مورینیو شده بود در رئال کارلو آنچلوتی دوباره دروازه بان اول است.
کاسیاس در فصل گذشته ابتدابه دلیل مصدومیت و سپس به دلیل اختلاف با مورینیو آرام آرام جای خود را به دیگو لوپز داد اما آنچلوتی روز گذشته اعلام کرد با توجه به تمرینات و ارزیابی آمادگی بازیکنان رئال کاسیاس به احتمال بسیار زیاد دروازه بان شماره یک رئال در فصل جدید لالیگا خواهد بود.
آنچلوتی ضمن تمجید از میزان آمادگی لوپز اعلام  کرده که نظر بسیار مساعدی درباره کاسیاس و میزان آمادگی اش دارد.

بازگشت کریستف دام به فوتبال
مربی جنجالی آلمانی بار دیگر به فوتبال  و نیمکت داغ مربی گری برمی گردد.
 کریستف دام که در سال های اخیر به دلیل مسائل حاشیه ای از مربی گری دور شده بود با یک تیم مربی گری به عرصه مربی گری بر می گردد. این مربی 59 ساله آلمانی که سابقه مربیگری در بایرلورکوزن را دارد با بورسا اسپورترکیه قصد بازگشت به فوتبال را دارد. بورسا اسپور در دسته یک ترکیه حضور دارد.   البته کریستف دام برای نخستین بار نیست که در ترکیه مربی گری می کند. او پیش از این در ترکیه سرمربی گری تیم هایی همچون بشیکتاش و فنرباغچه را هم بر عهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها