۱/۲ میلیون دلار صرفه‌جویی برای سانز

فینیکس قرارداد حدادی را تمدید نکرد

در واکنش به کنار گذاشته شدن از تیم ممفیس؛

حدادی: شاید در NBA بمانم، شاید هم برگردم

حامد حدادی گفت: NBA یک لیگ حرفه‌ای است و تیم‌های حاضر در این مسابقات هم هر تصمیمی که به صلاح‌شان باشد را می‌گیرند.
کد خبر: ۵۷۵۴۹۸
حدادی: شاید در NBA بمانم، شاید هم برگردم


 حامد حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام دغدغه‌اش تیم ملی و موفقیت در مسابقات جام ملت‌های آسیاست، اظهارداشت: یک روز قبل از رسانه‌ای شدن اینکه به عنوان بازیکن آزاد فینیکس سانز معرفی شده‌ام، از موضوع خبردار شدم اما فعلا هیچ تصمیمی در این زمینه و برای تیم باشگاهی جدیدم ندارم چون تمرکزم روی تیم ملی است و نمی‌خواهم درگیری ذهنی دیگری داشته باشم.

وی ادامه داد: از طرفی تازه از تصمیم مسئولان فینیکس سانز با خبر شده‌ام و هنوز با مدیر برنامه‌هایم در این زمینه صحبت نکرده‌ام. تا زمانیکه با او صحبتی نداشته باشم، نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. به هر حال باید اطلاعات درست و کاملی از شرایط، پینشنهادهایم و تیم‌هایی که می‌توانم در آنها بازی کنم، داشته باشم تا بتوانم تصمیم درستی بگیرم.

" اینکه به عنوان بازیکن آزاد تیم فینیکس سانز معرفی شده‌اید، غیرمنتظره نبود"؟، حدادی در پاسخ به این پرسش گفت: نه؛  NBA یک لیگ حرفه‌ای است و تیم‌های حاضر در این مسابقات هم هر تصمیمی که به صلاح‌شان باشد را می‌گیرند، من هم می‌دانستم که بازیکن آزاد اعلام می‌شوم.

این بازیکن در پاسخ به این پرسش که " بر چه اساس فکر می‌کردید که بازیکن آزاد می‌شوید"؟، تاکید کرد: دلیل خاصی نمی‌خواهد. فقط من نیستم که در لیگ آمریکا بازیکن آزاد می‌شوم. بسیار اتفاق افتاده که بازیکنان دیگر یا ستاره‌های بزرگی که با وجود قراردادهای آنچنانی بازیکن آزاد معرفی می‌شوند و باید تیم یا حتی کشور دیگری را برای ادامه کار انتخاب کنند.

نخستین لژیونر بسکتبال ایران در لیگ حرفه‌ای آمریکا افزود: اینکه به عنوان بازیکن آزاد معرفی شده‌ام، اتفاق خیلی خاصی نیست و اجازه نمی‌دهم به خاطر آن تمرکزی که روی تیم ملی دارم، به هم بریزد. در کل نباید به اینگونه مسائل خیلی اهمیت داد چون به هر حال مسئولان باشگاه می‌توانند در مورد هر بازیکنی هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند.

حدادی با تاکید دوباره بر اینکه دو روز پیش به عنوان بازیکن آزاد تیم فینیکس سانز معرفی شد، خاطرنشان کرد: این اتفاق تازه افتاده و من هم عجله خاصی برای انتخاب جدیدم ندارم. حالا حالاها فرصت دارم تا در مورد تیم باشگاهی جدیدم فکر و تصمیم‌گیری کنم. ضمن اینکه باید اول با مدیر برنامه‌هایم صحبت داشته باشم تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

" خواسته قلبی خودتان چیست؟ اینکه در NBA بسکتبال را دنبال کنید یا نه؟ اصلا احتمال دارد به ایران بازگردید و در لیگ برتر بازی کنید"؟، ملی‌پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش گفت: طبیعی است که دوست دارم در NBA بمانم و در یکی از تیم‌های آمریکا بازی خود را دنبال کنم اما خودم هم فعلا نمی‌دانم چه می‌شود و در نهایت چه تصمیمی می‌گیرم. در مورد اینکه امکان دارد در لیگ ایران بازی کنم هم هر احتمالی را باید در نظر بگیرید.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد تیم ملی و شرایط تمرینی این تیم گفت: تمرینات خوب پیش می‌رود. بعد از بازگشت از ترکیه، طبق برنامه قبلی روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم. در مجموع شرایط اردو و بازیکنان خوب است. آنها نسبت به روزهای اول اردو، هماهنگ‌تر شده‌اند و با آمادگی بیشتر و بهتر تمرینات را دنبال می‌کنیم.

حدادی در مورد شرایط خودش و اینکه در آغاز تمرینات تیم ملی گفته بود از آمادگی‌اش راضی نیست و اضافه وزن زیادی دارد، اظهارداشت: خودم هم آماده‌تر شده‌ام. در این مدت هفت هشت کیلو کم کرده‌ام که کمک می‌کند راحت‌تر تمرین کنم. البته تا مسابقات جام ملت‌های آسیا هنوز یک ماه فاصله داریم. در این مدت خود را به وزن ایده آل می‌رسانم تا بتوانم آمادگی کاملی کسب کنم.

بازیکن 2 متر و 18 سانتی‌متری بسکتبال ایران در مورد همگروهی ایران با تیم‌های چین و کره‌جنوبی در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا گفت: به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را شکست دهیم. اصلا اینکه در ابتدای راه با تیم‌های بزرگ کار کنیم، برای‎مان بهتر است. اینگونه تیم می‎‌تواند برای مراحل بالاتر و دیدارهای حساس‌تر محک خورده و آماده‌تر شود.

وی تاکید کرد: در هر صورت همه بازیکنان تیم ملی بسکتبال از ته دل می‌خواهند که قهرمان آسیا شویم. دوره پیش ایران نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا نگرفت اما الان همه می‌خواهیم که بهترین شویم.

حامد حدادی در پایان گفتگو با خبرنگار مهر در مورد ارسلان کاظمی و پیوستن این بازیکن به تیم فیلادلفیا گفت: ارسلان رفیق من است و از اینکه او هم به لیگ NBA پیوسته است، خیلی خوشحالم. از ارسلان حمایت می‌کنم و دعا می‌کنم دوره موفقی در لیگ آمریکا داشته باشد. امیدوارم روزی برسد که ایرانیان حاضر در لیگ NBA چند برابر شوند. این حضور باعث افتخار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان تیم فینیکس سانز برای فصل جدید رقابت‏‌های NBA حامد حدادی را به عنوان بازیکن آزاد معرفی کردند، این در حالی است که حدادی در این تیم، بهترین دوران حضور در NBA را پشت سر گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها