۱/۲ میلیون دلار صرفه‌جویی برای سانز

فینیکس قرارداد حدادی را تمدید نکرد

تیم بسکتبال فینیکس سانز به خاطر صرفه‌جویی در بودجه باشگاه، حاضر نیست قرارداد سنتر ایرانی خود را تمدید کند.
کد خبر: ۵۷۵۱۶۳
فینیکس قرارداد حدادی را تمدید نکرد

جف هورناچک سرمربی جدید تیم فینیکس قبل از شروع تمرینات پیش فصل لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، طبق تصمیم مالکان باشگاه، مجبور شد تا لیست بازیکنان مازاد خود را اعلام کند که اولین گزینه او حامد حدادی، سنتر 218 سانتی متری تیم ملی ایران بود.

سرمربی فینیکس برای پیدا کردن جانشین حدادی، خودش را چندان به زحمت نینداخت و الکس لین را که در درفت فصل 14-2013 به دست آورده بود، جایگزین او کرد.

حامد حدادی، فصل پیش از ممفیس گریلیز به تورنتو رپتورز منتقل شد ولی به خاطر ویزای کار در کشور کانادا، حتی یک بازی هم برای رپتورز انجام نداد و سرانجام به تیم ته جدولی فینیکس سانز پیوست.

سانز هم سباستین تلفر گارد راس با تجربه خود را به رپتورز داد تا گارد راس جوان این تیم – کندال مارشال – بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند.

بازیکن 218 سانتی متری ایرانی که فقط 130 کیلوگرم وزن دارد در 17 بازی برای سانز به میدان رفت و در همین مدت کوتاه، محبوبیت خاصی بین هواداران بدست آورد.

حدادی در مدت حضورش در فینیکس به صورت میانگین، 8/13 دقیقه، 4 امتیاز، 5 ریباند و 1 دفاع در هر بازی انجام داد. او هم بر روی نیمکت و هم درون زمین، یکی از مهره‌های کارآمد سانز بود.

سانز با فسخ قرارداد حامد به او 200 هزار دلار می‌دهد در صورتی که اگر حدادی فصل بعد هم در فینیکس بماند، یک میلیون و 400 هزار دلار برای مالکان این تیم خرج دارد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها