انتخاب فولاد ریسک بزرگی بود

فرکی: واقع بینیم، به قهرمانی فکر نمی کنیم

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس معتقد است اقبال هوادران این تیم به مربیانی مثل حسین فرکی و منصور ابراهیم‌زاده بیشتر است.
کد خبر: ۵۶۳۶۶۳
استیلی: اقبال عمومی به فرکی و ابراهیم‌زاده بیشتر است


 حمید استیلی پیش از نشست جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی فصل بعد اظهار داشت: پیش از این نشست جلسه‌ای بین رویانیان و پیشکسوتان در محل شرکت پیشکسوتان برگزار شد که در نهایت آنها به سه گزینه محمد مایلی کهن، حمید درخشان و منصور ابراهیم زاده به جمع‌بندی نهایی رسیدند.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود منصور ابراهیم زاده را شما به مدیرعامل پرسپولیس توصیه کرده‌اید، گفت: این حرف درست نیست. من ابراهیم‌زاده را به رویانیان معرفی و توصیه نکردم. همه هدف ما این است که بهترین گزینه را برای هدایت پرسپولیس انتخاب کنیم. ضمن اینکه مطرح شدن نام منصور ابراهیم زاده پتانسیل مربیان خود باشگاه را زیر سئوال نمی‌برد.

استیلی افزود: ما دو گزینه داخل پرسپولیسی (محمد مایلی کهن و حمید درخشان) و دو گزینه بیرون از مجموعه پرسپولیس مد نظر داشتیم یعنی منصور ابراهیم زاده و حسین فرکی. در حال حاضر اقبال و گرایش عمومی هواداران پرسپولیس به مربیان خارج از مجموعه مانند ابراهیم زاده و فرکی به دلیل عملکرد خوبشان و نتایجی که گرفته‌اند بیشتر است.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: ما حتی قصد داریم در نشست کمیته فنی نام بیژن ذوالفقار نسب را هم به خاطر دانش و توانایی‌اش مطرح کنیم! البته یکی از چیزهایی که در این نشست اهمیت دارد نظر علی پروین است. نظر ایشان در تصمیم گیری تاثیر گذار است.

وی در پایان در خصوص اختلاف نظر اعضای کمیته فنی برای انتخاب سرمربی هم به مهر گفت: اگر پرسپولیس را دوست داریم باید از حق طلبی و منفعت طلبی شخصی و کاندیدای مد نظر خودمان بگذریم چون چیزی که اهمیت دارد این است که بهترین اتفاق برای پرسپولیس گرفته شود تا در نهایت با نتیجه گیری در فصل بعد موجبات خوشحالی هواداران فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها