شبکه رادیویی تهران هر شب از ساعت 18 و 30 دقیقه در برنامه «61» از علاقه مندان به شرکت در مسابقه ویژه محرم ثبت نام می کند.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۸
مسابقه رادیویی ویژه ایام محرم

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، ساناز باقری تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه 61 با هدف شناساندن وقایع کربلا و شخصیت های دخیل بخشی قابل توجهی از برنامه را به اجرای مسابقه اختصاص داده است، با ثبت نام از مخاطبان رادیو تهران و با طرح سوالات متنوع با موضوع ماه محرم، قیام حسینی، اخلاق و رفتار امام حسین (ع) و... این مسابقه اجرا می شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه 61 از طریق شماره پیامک 3000094، تلفن گویا 27860094 و شماره تلفن های 22040530 و 22054088 در این مسابقه شرکت کنند.

به گفته تهیه کننده، موضوع صبر و شکیبایی ویژگی‌های اخلاقی، شخصیتی و معرفتی حضرت امام حسین (ع) و یارانشان و آموزه های سیاسی و اجتماعی ایشان محور این بخش است که در قالب مسابقه اجرا می شود.

علاوه بر این، از آیتم های اصلی برنامه می توان به شخصیت شناسی، آثار فرهنگی و معرفی کتاب های عاشورایی درباره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد.

«امام حسین (ع) و عاشورا»، «فرزندان امام حسین(ع) در کربلا» و «دل نوشته های عاشورایی» و... از دیگر موضوع هایی است که به آنها پرداخته می شود.

وی افزود: بخشی از برنامه به مقتل خوانی سید مهدی سجادیان اختصاص یافته است، بحث کتاب شناسی امام حسین (ع) و معرفی کتاب هایی در این باره از دیگر قسمت های این ویژه برنامه است.
«61» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه رادیویی تهران است که با بیان سیره و زندگانی حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان از ساعت 18 و 30 تا ساعت 20 با اجرای فاطمه نصرآبادی روی آنتن رادیو تهران می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها