جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از 2 تا 9 مهر ماه در تهران در حال برگزاری است و امسال حال و هوای متفاوت را تجربه می کند.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۹
رادیو ایران حامی رسانه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران «یدالله گودرزی»مدیر گروه اندیشه رادیو ایران گفت : رادیو ایران با برپایی غرفه و تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی بیشترین حجم حضور در این جشنواره را داراست.

وی افزود: علاوه بر پخش گزارش های گزارشگران رادیو ایران، برنامه ایرانشهر و راه شب اقدام به پخش بخش هایی از این جشنواره می کند.همچنین برنامه کافه هنر از ساعت 8 تا 9 شب به صورت زنده از مکان پردیس ملت تقدیم مخطبان می شود؛ که شامل بخش بزرگداشت (گفت و گو با هنرمندانی که در جشنواره برای آنها بزرگداشت گرفته شده مثل جعفر دهقان، نادر طالب زاده، ابوالقاسم طالبی)، بخش «به سوی ساحل» که شامل گفت و گو با هنرمندان و سینما گران دفاع مقدس است و بخش گزارش و رویدادهای جشنواره که توسط آقایان خزاعی و عشیری انجام خواهد شد.

گزارشگران رادیو ایران از ساعت 14تا 22 در محل پردیس ملت و سینما فلسطین مستقر هستند و گزارش های خود را روانه آنتن رادیو ایران خواهد کرد. یزدان عشیری نیز آخرین خبرهای جشنواره را به اطلاع مخاطبان می رساند.

مدیر گروه اندیشه رادیو ایران افزود: در ادامه در اولین روز برنامه سازی رادیو ایران میهمانانی از الجزایر و فرانسه در غرفه رادیو ایران حضور پیدا کردند و در مورد آثار خود در جشنواره فیلم مقاومت توضیح دادند. همچنین کارگردان کشورمان و از داوران جشنواره «شفیع آقا محمدیان» در غرفه رادیو ایران حضور پیدا کردند و درباره کیفیت حضور کشورهای مختلف در این جشنواره توضیح داد که این حضور را متفاوت و بی سابقه اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها