امیریل ارجمند؛ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر :

پدرم نخواست زیر سایه‌اش باشم

بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص میزان رضایتش از سریال «معمای شاه» گفت: من یک بازیگر حرفه ای هستم و سعی می کنم جوری کار کنم که دیگران از کارم راضی باشند.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۱
امیریل ارجمند: من یک بازیگر حرفه‌ای هستم

به گزارش جام جم آنلاین، امیریل ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان رضایتش از سریال «معمای شاه» اظهار داشت: من یک بازیگر حرفه ای هستم و سعی می کنم جوری کار کنم که دیگران از کارم راضی باشند. وقتی که کاری را شروع می کنم، سعی می کنم تا انتها آن کار را درست انجام دهم و مردم باید از کار راضی باشند.

ارجمند گفت: مردم از من و دکتر محمود وزیری راضی بودند و این اتفاق بزرگی است.

وی در خصوص تفاوت نوع بازی در سریال‌های تاریخی با دیگر کارها اظهار داشت: سختی سریال تاریخی این است که باید نگاهی به تاریخ داشته و در آن زمینه مطالعه داشته باشید. باید بدانی که رویدادها قابل تغییر نیست و باید در واقعیت حرکت کنی و به همین سبب است که فشار کار بیشتری را نسبت به دیگر سریال ها متحمل می‌شوی؛ از همین رو بازی در سریال‌های تاریخی نیازمند دقت بیشتری است.

این بازیگر در رابطه با چگونگی رسیدن به نقش خود در سریال «معمای شاه» گفت: دو کتاب که راجع به این وقایع بود را مطالعه و از تجارب آدم هایی که در آن دوران بودند، استفاده کردم. برای آگاهی بیشتر تهران قدیم و شرایط زندگی در تهران قدیم را بررسی کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها