فیلم های «پسر فیل بان»، «نبرد جبار»، «گردنه، «شیلات» و «پس از جشن عروسی» در روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه 2 پخش خواهد شد. مرحوم داود رشیدی در فیلم شیلات با نقش خوجه ممد به چهره ای ماندگار در سینمای ایران تبدیل شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۳
خوجه ممد به شبکه دو می رود

به گزارش جام جم آنلاین فیلم داستانی «پسر فیل بان» به‌ کارگردانی بن بونلوئریت، پنجشنبه 11 شهریور ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: پدر سینک مرد میانسالی است که همراه سه فیلش در روستایی مشغول به کار چوب بری و حمل الوار است. او و همکارانش بر حسب یک اشتباه در جنگل هایی که تحت نظر یک گروه خلاف کار است، وارد می شود. خلافکاران به آنها حمله می کنند و آنها را تا خانه هایشان تعقیب می کنند. پدر سینک که زخمی شده، از سینک که پسر کوچکی است می خواهد که به همراه فیل ها به شهر رفته و مادر و خواهرش را پیدا کند. سینک بدون پول و آب و غذا راهی شهر می شود و چون آدرسی نیز از مادر و خواهرش نداشته، آواره و سرگردان خیابان ها می شود. تا اینکه ...

همچنین فیلم سینمایی «نبرد جبار» به‌ کارگردانی تتسو شینوهارا، پنجشنبه 11 شهریور ماه ساعت23:00 از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان با نقش آفرینی میتسورو فوکیکوشی و یوشیکونی دوچینی درباره ایزومی کوراموتو دختری است که نامه‏ای را دریافت کرده است. او نمی‏داند که این نامه چیست فقط می‏فهمد که مربوط به پدربزرگش است. او یکی از هم‏ دوره‏ای‏های پدربزرگش به نام آقای سوزوکی را پیدا می‏کند و از او می‏خواهد که ماجرا را برای او توضیح دهد. سوزوکی می‏گوید که تاکایوکی پدربزرگ ایزومی، یکی از فرماندهان برتر نیروی دریایی ژاپن بوده که در سال آخر جنگ جهانی دوم در جایی که همه نیروی نظامی این کشور بجز زیردریایی تحت فرماندهی تاکایوکی از بین رفته بودند این فرمانده با درایت و شجاعت خود باعث شده تا همه به او افتخار کنند. او در مبارزه رو در رو با یک کشتی آمریکایی در ابتدا به زیر دریا می‏رود و ...

به علاوه فیلم تلویزیونی «گردنه» به کارگردانی سعید پورشعبانی، جمعه 12 شهریور ماه ساعت 08:00 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی علی اوسیوند، کیومرث ملک مطیعی و جواد انصافی آمده است: دانش‌آموزی به نام علی چند وقتی است هول و هراس دارد، درسش افت کرده و با همکلاسی هایش هم بازی نمی شود، در خانه اشتهایش کم شده است. پدر علی راننده ماشین سنگین است و برادرش هم به دلیل اینکه درس نخوانده است در کارواش کار می کند. پدر و مادر علی نمی خواهند پسر کوچکشان به سرنوشت برادر بزرگتر دچار شود و از او می خواهند درس بخواند ولی همه معلمان از افت تحصیلی او نگران هستند و یک موضوع معلمان را کنجکاو تر کرده است و آن موضوع این است که روزی علی به دوستش می گوید که مواظب پدرت باش که اسیر ناپدری نشوی که ...

همچنین فیلم سینمایی «شیلات» به کارگردانی رضا میرلوحی، جمعه 12 شهریور ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم خواهیم دید: اقدام‌های افشاگرانه خوجه ممد که فرزندش را در مبارزه با رؤسای شیلات از دست داده است، منجر به خودکشی رئیس شیلات می‌شود و ...زنده یاد داوود رشیدی، عباس قاجار، حسین شهاب، احمد قدکچیان، زنده یاد مهین شهابی، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی در فیلم سینمایی «شیلات» هنرنمایی کرده اند.

به علاوه فیلم سینمایی «پس از جشن عروسی» به کارگردانی سوزان بیر، جمعه 12 شهریور ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی مدس میکلسن، تانیا شرما، سوئینی خارا و هیتش کوتاک آمده است: ایلش مردی خیر خواه است که در هند زندگی می کند. او در مناطق فقیر نشین هند به خدمت رسانی مشغول است. تمام سرمایه و توان خود را صرف آنها کرده است. اما پس از مدتی تصمیم می گیرد از کمک مالی یک سرمایه گذار به نام یورگن بهره گیرد. یورگن می خواهد بعد از مذاکره با ایلش قرارداد را منعقد کند. وقتی ایلش به دفتر کار او می رود؛ بنا به دلایلی مذاکرات آنها در روز اول به نتیجه نمی رسد. فردای آن روز جشن عروسی دختر یورگن است. از این رو او ایلش را دعوت می کند که در این مراسم شرکت کند. وقتی ایلش در این جشن شرکت می کند ؛ متوجه می شود که مادر عروس، همسر برادر متوفی اش می باشد که ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها