معاون رئیس جمهور گفت: خوشبختانه با فضای بسیار خوبی که اکنون در سازمان صداوسیما ایجاد شده شاهد تعامل و همکاری سازنده و موثر در حوزه جدید مدیریت رسانه ملی با دولت هستیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۲
فضای خوبی برای تعامل سازنده بین رسانه ملی با دولت فراهم است

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، شهیندخت مولاوردی در امورزنان و خانواده که بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در برنامه زنده و تصویری گفت وگوی اجتماعی رادیو گفتگو به استودیوی شماره 8 رادیو آمده بود ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از عوامل تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی گفت: خوشبختانه با فضای بسیار خوبی که اکنون در سازمان صداوسیما ایجاد شده شاهد تعامل و همکاری سازنده و موثر در حوزه جدید مدیریت رسانه ملی با دولت هستیم که امیدواریم که حاصل این همدلی و همزمانی بیشتر برای پیشرفت و توسعه کشور باشد و به دنبال آن انشاء الله مشکلات مردم هم حل شود.

وی گفت: امروز حضور من در برنامه زنده و بسیار خوب گفتگوی اجتماعی رادیو گفت و گو بخاطر همین فضای همدلی و همزبانی است که بین رسانه ملی و دولت بوجود آمده است.

برنامه زنده گفتگوی اجتماعی رادیو گفت وگو در هفته دولت هر روز میزبان یکی از مقامات دولت خواهد بود برنامه زنده گفتگوی اجتماعی رادیو گفت وگو هر روز از ساع 13:30 تا 14:30 پخش می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها