مجری برنامه «خندوانه» گفت: در ایران یا بلد نیستیم یا مشکلات فرهنگی اجازه نمی‌دهد که نشان‌های تجاری را زنده کنیم. ما در ایران نشانی با عنوان پیکان داشتیم ولی آن را کنار گذاشتیم در صورتی که هر جای دنیا بود آن را حفظ می‌کردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۷
جناب ‌خان نامزد ریاست‌جمهوری می‌شود!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، آیین رونمایی از محصولات نشان تجاری «جناب‌خان» پیش از ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این مراسم با اشاره به تولید محصولات فرهنگی با استفاده از عنوان «جناب‌خان» گفت: این کار یک کار قشنگ است و در راستای حفظ میراث فرهنگی کشور قرار دارد که به واسطه آن آنچه که از فرهنگ باقی مانده رامی‌توانیم حفظ کنیم.

رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» در این مراسم با اشاره به محصولاتی که از عنوان «جناب‌خان» تولید شده گفت: اصولا در ایران یا بلد نیستیم یا مشکلات فرهنگی اجازه نمی‌دهد که نشان‌ها تجاری را زنده کنیم. ما در ایران نشانی با عنوان پیکان داشتیم ولی آن را کنار گذاشتیم در صورتی که هر جای دنیا بود آن را حفظ می‌کردند.

وی افزود: ما در تلاش هستیم که یک فرهنگ را جا بیندازیم که آن فرهنگ در کنار هم بودند است جناب‌خان و خندوانه در تلاش هستند تا یاد دهند باید تلاش کرد و غر نزد.

محمد بحرانی صدا پیشه شخصیت عروسکی «جناب‌خان» در این مراسم گفت: جناب‌خان خالق ندارد بلکه خالقان دارد و محصول کار تیمی است. عروسک‌ گردانان این عروسک نقش مهمی در موفقیت این شخصیت داشته‌اند.

محمد صراف مدیرعامل موسسه آیینه جادو که محصولات جناب خان در زیر مجموعه این موسسه تولید شده گفت: تلاش‌های زیادی توسط تولیدکنندگان مختلف صورت گرفته تا محصولات گوناگون مانند نوشت‌افزار،‌ عروسک، پوشاک، بازی رایانه‌‌ای با عنوان جناب‌خان روانه بازار شود که در این مسیر با استفاده از وکیل گروه از قاچاق محصولات تقلبی جناب‌خان جلوگیری خواهیم کرد. جناب‌خان محصولی است که به شدت جنس قاچاق در ارتباط با آن زیاد است.

در پایان این مراسم از محصولات نشان تجاری جناب خان با حضور عروسک جناب خان رونمایی شد که جناب خان در این بخش گفت: امیدوارم فیش حقوقی هیچ‌کدامتان لو نرود.

این شخصیت عروسکی در ادامه خطاب به رامبد جوان گفت: می‌خواهم در دوره بعد مجلس کاندیدا شوم چون به طور مویرگی در شورای نگهبان کار کردم و از نظر تایید صلاحیت شدن نگرانی ندارم.

او با اشاره به حضور محمدرضا حیاتی مجری خبر تلویزیون گفت: آنهایی که دوست داشتند نیم‌رخ آقای حیاتی را ببیند در این مراسم موفق شدند نیم رخ ایشان را ببیند.

جناب‌خان در پایان از رامبد جوان خواست که از او در انتخابات ریاست جمهوری نیز حمایت کند چون در شورای نگهبان آشنا دارد.

در این مراسم حجت‌الاسلام پژمان‌فر، دکتر حسینی مشاور رئیس رسانه ملی، رامبد جوان، محمد بحرانی، حبیب رضایی، مریم سعادت، علی کربلایی‌زاده، علی مشهدی، لیندا کیانی، رامین ناصر نصیر، محمدرضا حیاتی، حمیده عباسی، لاله اسکندری و ... جمعی از شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها