شبکه رادیویی تهران در برنامه «اینجا تهران است» هفته حجاب و عفاف را گرامی می دارد.
کد خبر: ۹۲۰۷۲۰
ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی تهران، مهدی رادفر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه اینجا تهران است به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی و کیان خانواده ایرانی در مقابله با تهاجم فرهنگی با موضوع محوری نقش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث حجاب روی آنتن می رود.

امروز همزمان با روز عفاف و حجاب مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خواهد بود، برزین ضرغامی مهمان این برنامه است که از ساعت 13 و 40 دقیقه همراه مخاطبان رادیو تهران و با او درباره عفاف و حجاب هویت اسلامی، خودباوری ملی و فعالیت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث حجاب گفت وگو می شود.

علاوه بر این، در روزهای آتی نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت و اسلامشهر نیز ویژه برنامه های عفاف و حجاب را در این شهرستانها تشریح می کنند.

به گفته تهیه کننده، برنامه اینجا تهران است با هدف ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان استان تهران در حوزه های مختلف، به معضلات، ظرفیت ها، چالش ها و فرصت هایی می پردازد که در استان تهران وجود دارد.

رادفر در ادامه افزود: هر روز در بخش گفتگوی ویژه، با یکی از مسئولان ارتباط برقرار کرده و بر حسب موضوع و مسئولیت وی از مردم دعوت می کنیم نقطه نظرات و مسایل شان را با برنامه در میان بگذارند تا مسئول مربوطه پاسخگو باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها