فیلم تازه استیون سودربرگ به نام «لاگن لاکی» دو بازیگر زن تازه گرفت. هیلاری سوانک و کاترین واترسن بازیگران تازه ای هستند، که به این فیلم پیوسته اند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷
بازیگران تازه برای فیلم سودربرگ

به گزارش جام جم آنلاین ، این دو بازیگر برای بازی در این فیلم به دانیل کریگ، چانینگ تاتوم، کاترین هیگل، آدام درایور و ست مک فارلین ملحق می شوند.

داستان این درام اکشن در باره چند برادر است که تصمیم می گیرند، در جریان یک مسابقه مهم اتومبیل رانی دست به یک سرقت بزرگ بزنند.

به گفته سازندگان فیلم، هیلاری سوانک در داستان آن در نقش یک مامور کارکشته اداره پلیس آمریکا اف بی آی ظاهر می شود، که مامور دستگیری برادران سارق است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هنوز اطلاعی از نقش و کاراکتر کاترین واترسن در داستان فیلم نیست. گفته می شود او نقش خاصی در داستان فیلم دارد.

سودربرگ قصد دارد کلید فیلم برداری «لاگن لاکی» را اواسط فصل پائیز بزند. لوکیشن های مختلف کشور کانادا، محل های اصلی فیلم برداری این اکشن هستند.

به این ترتیب، «لاگن لاکی» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده خواهد شد. این در حالی است که منتقدان سینمایی می گویند بی صبرانه منتظر اکران عمومی آن هستند.

علت این انتظار، صحبت های قبلی سودربرگ است. او مدتی قبل اعلام کرد قصد بازنشستگی دارد و دیگر نمی خواهد فیلمی را در مقام کارگردان جلوی دوربین ببرد.

منتقدان سینمایی می خواهند ببینند این فیلم ساز بعد از شکستن قول خود، چه محصولی را به دنیای سینما و تماشاگران آن ارائه خواهد داد.

نزدیکان سودربرگ می گویند او پس از مطالعه فیلم نامه «لاگن لاکی» بود که تصمیم گرفت در تصمیم قبلی خود بازنگری کرده و دوباره پشت دوربین سینما و کارگردانی برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها