کالین فیرث بازیگر انگلیسی تبار و اسکارگرفته سینما، بازی در فیلمی از ژانر سینمای فاجعه را تجربه می کند. این فیلم با نام «کورسک» جلوی دوربین می رود.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۲
کالین فیرث مسافر زیردریایی «کورسک» می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم نامه این درام دلهره آور فاجعه آمیز براساس یک ماجرای واقعی نوشته می شود و یک زیردریایی محل اصلی رخدادهای آن است.

منتقدان سینمایی می گویند این نوع ماجراها همیشه مورد پسند دنیای سینما بوده و هر چند وقت یک بار، فیلمی با چنین مضمون هایی ساخته می شود.

تامس وینتربرگ امر کارگردانی «کورسک» را به عهده دارد. ماتیاس شونارتس هم در این فیلم، در کنار فیرث یکی از نقش های مهم را بازی خواهد کرد. هنوز اطلاعی از نقش کالین فیرث در داستان این فیلم در دست نیست.

کورسک نام یک زیردریایی روسی حامل سلاح های هسته ای است. این زیردریایی که افتخار نیروی دریایی کشور شوروی سابق بود، در سال 2000 غرق شد و به اعماق آب های اقیانوس رفت.

تلاش سرنشینان زیردریایی برای بقا و ادامه حیات، اخبار مربوط به کورسک را تبدیل به تیتر اول خبری رسانه های بین المللی کرد. خانواده های سرنشینان زیردریایی فشار زیادی به دولتمردان کشور آوردند، تا آن ها را زنده به خانه برگرداند.

به نوشته امپایر آنلاین، رابرت رودات فیلم نامه اقتباسی «کورسک» را با نگاهی به داستان کتاب رابرت مور نوشته است. این کتاب با نام «زمانی برای مردن» روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت.

نسخه سینمایی داستان این کتاب به صورت محصول مشترک انگلستان و فرانسه جلوی دوربین می رود و شرکت فیلم سازی یوروپا کراپ لوک بسون، یکی از تهیه کنندگان آن است.

تماشاگران سینما کالین فیرث را برای بازی در نقش اسکاری درام شرح حال گونه «سخنرانی پادشاه» به یاد می آورند. سپتامبر امسال کمدی خانوادگی «بچه بریجیت جونز» او به روی پرده سینماها می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها