تهیه‌کننده برنامه «کافه هنر» خبر داد:

مرور کارنامه هنری دکتر «مهدی برکشلی» در رادیو ایران

تهیه‌کننده برنامه «کافه هنر» گفت: رادیو ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز درگذشت دکتر «مهدی برکشلی» موسیقی دان کارنامه هنری وی را مرور می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۲
مرور کارنامه هنری دکتر «مهدی برکشلی» در رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، ریحانه یزدان دوست تهیه کننده برنامه «کافه هنر» گفت: در بخش «اثر انگشت» امشب به دلیل سالروز درگذشت دکتر مهدی برکشلی موسیقی دان کارنامه هنری وی مرور می شود.

وی افزود: در آیتم «چهره روز» از عکاسان قدیمی گفتگو می شود.

گزارشی از نمایشگاه «نشستن ایرانیها» در موزه ملک، پخش نمایش طنز «کباب کوبیده» نوشته محمد پورثانی طنز پرداز از دیگر بخش های این برنامه است.

در کنداکتور جدید رادیو ایران در فصل پاییز و زمستان برنامه کافه هنر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 20 به مدت یک ساعت با مرور رخدادها و وقایع فرهنگ و هنر تقدیم مخاطبان این رادیو می شود.

«کافه هنر» در روزهای پخش خود شامل بخش های گوناگونی است که عبارتند از «باجه» که به معرفی و مرور مطالب روزنامه، ماهنامه و فصلنامه های فرهنگ و هنر می پردازد، «پیشخوان» که به معرفی تازه ترین و پرفروش ترین کتاب های هفته و تحلیل و بررسی موضوعی کتاب ها اختصاص دارد که این هفته نیز چند کتاب با موضوع دفاع مقدس معرفی و تحلیل می شوند.

«کافه هنر» که این هفته روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 20 تا 21 از رادیو ایران موج FM فرکانس 90 مگاهرتز روی آنتن می رود با تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست و گویندگی داوود حیدری پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها