پخش برنامه "صبح بخیر ایران" از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۳
خروس شبکه یک دوباره صبحگاهان می‎خواند

به گزارش جام جم آنلاین ، برنامه "صبح بخیر ایران" از روز دوشنبه ساعت 6:40 صبح با اجرای روح ا... کمانی همراه بینندگان شبکه یک می‌شود.

احسان نیلی که تهیه‌کنندگی سری جدید این برنامه را برعهده دارد درباره سری جدید "صبح بخیر ایران" گفت: این برنامه با بخش‌های متعددی چون صبحانه، گفت‌وگو، مدرسه، روستاگردی، گزارش و ... پخش خواهد شد.

نیلی در توضیح بخش‌های برنامه از جمله "صبحانه" گفت: یکی از بخش‌های اصلی برنامه "صبح بخیر ایران" بخش صبحانه است که با تلاش علیرضا آرا اجرا می‌شود و در این بخش هر روز با یکی از چهره‌های مشهور در زمینه های مختلف صبحانه می خوریم و در زمینه هایی چون فضای مجازی و آثار آن بر خانواده، فعالیت این افراد در فضای مجازی و آسیب های این فضا صحبت می کنیم.

نیلی درباره بخش "روستا گرد" و "اینجا کجاست" هم گفت: تصمیم داریم در بخش روستا گرد که به‌صورت تصاویر مستند از مناطق مختلف کشور تهیه می شود، زیبایی‌ها و فرهنگ و آداب رسوم روستاهای کشور را معرفی کنیم.

به گفته نیلی بخش "اینجا کجاست" هم مربوط به معرفی یکی دیگر از مناطق زیبای کشور است که به‌تلاش هومن ستوده اجرا می شود.

وی افزود: روزهای پنجشنبه نیز از اجرای آقای اقبال واحدی بهره می بریم و علاوه برآن بخش‌هایی از سفرهای ایرانگردی ایشان را در طول هفته برای بینندگان برنامه پخش خواهیم کرد.

تهیه‌کننده برنامه "صبح بخیر ایران" با بیان اینکه از 120 دقیقه این برنامه 30 درصد آن تولیدی است گفت: هر روز 2 بخش کارشناسی با موضوعات مربوط به خانواده، روانشناسی، نشاط، ورزش، طب سنتی، مسایل فرهنگی و محیط زیست پخش می شود که هر بار یکی از افراد متخصص در زمینه های ذکر شده در گفت وگو با مجری برنامه اطلاعات مفیدی را در اختیار بینندگان برنامه قرار می دهد.

وی همچنین درباره آیتم "مدرسه" هم گفت: این بخش به نوعی زنگ تفریح به‌شمار می‌رود که در این بخش با دانش آموزان نوجوان در باره موضوعات مختلف صحبت می کنیم.

نیلی با بیان اینکه در بخش "گزارش" هم هر بار با یکی از سرویس ادارات همراه می شویم و با کارمندان سرویس درباره کار صحبت می‌کنیم افزود: در کل سعی کرده ایم در برنامه به نشاط و امید به‌صورت ویژه ای توجه کنیم و برنامه ای تدارک دیده ایم که متناسب با ساعات اولیه صبح و ذائقه مردم باشد.

رحمان حاصلی کارگردانی هنری این برنامه را که در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده است برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها