گفت‌وگو با مربی آشپزی برنامه «بهونه»

سامان گلریز: قورمه سبزی زبان مشترک مردم ماست!

حدیث فولادوند برای ایفای نقش بهنوش به جمع بازیگران سریال تلویزیونی جاده چالوس پیوست.
کد خبر: ۷۰۹۵۵۲
حدیث فولادوند در رستوران یارا آشپزی می کند

گروه تولید سریال تلویزیونی جاده چالوس اکنون در لوکیشن این سریال «رستوران یارا» در جاده چالوس ، مشغول ضبط و تصویر برداری سکانس داخلی این رستوران هستند که بیش از 70 درصد این سریال فیلمبرداری و تدوین و صداگذاری آن همزمان انجام می شود.

بهنوش ( حدیث فولادوند ) یکی از آشپزان رستوران یارا است که به تازگی به مقابل دوربین سریال جاده چالوس رفته است.

این مجموعه تلویزیونی براساس طرحی از آرش قادری ونویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده است ، موضوع سریال جاده چالوس روایت یک خانواده ای است که در تهران زندگی می کنند و پدر خانواده به علت بی تدبیری شریکش ورشکست می شود و در این بین ارثیه ای ( رستوران متروکه )به محبوبه زن خانواده در شمال می رسد ، اعضای خانواده با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعی دارند تا مشکلات اقتصادی را با اتحاد و همدلی حل کنند.

در این مجموعه تلویزیونی بیژن امکانیان در نقش احمد زرین پدر خانواده ، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشانی در نقش امیر علی پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش خدیجه دختر خانواده به ایفای نقش می پردازند.

همچنین علی رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و چندین چهره جدید که از میان فارغ التحصیلان هنر بازیگری و تئاتر انتخاب شده اند ، از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی با اهداف مختلفی از قبیل توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اشاعه خرده فرهنگهای بومی و احیای ارزشهای دینی ، رشد و تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی ، کسب روزی حلال ،آشنایی با آداب و رسوم های مختلف،تشویق جامعه به تشکیل خانواده و تقویت کانون گرم خانواده و ترغیب ازدواجهای آسان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، حفظ محیط زیست در تمام ابعاد زندگی و... تولید می شود. (روابط عمومی شبکه تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها