فرمانده پلیس‌راه خبرداد:

توقیف 200 خودرو رانندگان پرخطر

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی 92

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی 92 با هدف ارتقای نظم و انضباط ترافیکی، تامین ایمنی و سلامتی سفرهای نوروزی و کاهش سوانح حوادث رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۶۸۲
برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی 92

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار اسکندر مومنی در رزمایش بزرگ نوروز 92 گفت: همه ساله بیشترین حجم تردد در ایام نوروز می باشد و سازمان های دخیل در امر ترافیک، اقدامات ویژه ای را با هدف کاهش تلفات و سوانح در دستور کار خود قرار می دهند.

وی به برگزاری جلسات متعدد با مسئولان دستگاه های دخیل در امر ترافیک اشاره کرد و افزود: هماهنگی های خوبی بین سازمان های مزبور به منظور داشتن نوروز کم خطر صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: رزمایش نوروز 92 با حضور نیم میلیون نفراز دستگاه های دخیل در امر ترافیک اعم از اورژانس، آتش نشانی، راهداری، هلال احمر، امداد خودرو، شهرداری و نیز خانواده بزرگ آموزش و پرورش شامل همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک برگزار می شود.

سردار مومنی از بکارگیری بیش از 20 هزار نفر و 40 تیم در حوزه راهور، آمادگی قریب به 9هزار تیم راهداری، هشت هزار تیم در حوزه فوریت های پزشکی در طرح نوروزی 92 خبر داد و افزود: در این طرح دو هزار و 500 تیم امداد خودرو، 100 هزار بازرس نامحسوس و همچنین همیاران پلیس حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بکارگیری 30 فروند بالگرد در طرح نوروزی 92 خبر داد و به راه اندازی گشت های ویژه برای کنترل رانندگان پرخطر و نیز خودروهای تست سلامت رانندگان در این طرح اشاره کرد.

گفتنی است، رزمایش بزرگ ترافیکی 92 با هدف نمایش آمادگی، همیاری و توانمندی، ارتقای نظم و انضباط ترافیکی، تامین ایمنی و سلامتی سفرهای نوروزی و کاهش سوانح حوادث رانندگی صبح امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی سردار دکتر احمدی مقدم و مسئولان دستگاه های دخیل در امر ترافیک در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها