رئیس قوه قضاییه در پانزدهمین مجمع سراسری مسوولان و فرماندهان سپاه گفت : امروز هیچ راهی جز مقاومت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام نیست و هر گونه سازش به معنای دست کشیدن از مواضع اصلی انقلاب است .
کد خبر: ۲۹۰۹۱
به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه ، هاشمی شاهرودی با اشاره به آیه قرآنی «لن ترضی عنک الیهود و لاانصاری حتی تتبع ملتهم » افزود: این آیه راهبرد نظام اسلامی را در تعامل با دشمنان ، بیگانگان و مکاتب مخالف مکتب اسلام و مکاتب الهی نشان می دهد. رئیس قوه قضاییه گفت : این عرصه جای تعامل ، تسامح و تساهل نیست . تسامح و تساهل در این عرصه نوعی دست کشیدن از اصل دین و اصل مکتب الهی است . شاهرودی اضافه کرد: این تعامل ها نه تنها یک انحراف است ؛ بلکه رفع ید از مکتب حق است و فایده ای هم ندارد؛ چراکه تا از ملت آنها تبعیت نکنی ، یعنی تبعیت از کفر، آنها بسنده نخواهند کرد. هاشمی شاهرودی با اشاره به اثربخشی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما نمونه زنده و الگویی است که در دنیا بویژه در میان جوانان رشد کرده است . رئیس قوه قضاییه در جمع فرماندهان و مسوولان سپاه افزود: با توجه به اثربخشی انقلاب ما و فرهنگی که در میان کشورهای اسلامی ایجاد شده ، شیوه های استکبار تغییر کرده است و بناچار به لشکرکشی و تجاوزهای مسلحانه دست می زنند.

صفوی : سپاه آمادگی دفاع از ملت و کشور را دارد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سپاه پاسداران به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده و آماده دفاع از شرف ملت و کشور است . به گزارش خبرگزاری فارس ، سردار رحیم صفوی که به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران در جمع فرماندهان و مسوولان این نهاد در حرم مطهر حضرت امام (ره) سخن می گفت ، افزود: امام عظیم الشان یک واحد سیاسی به نام نظام جمهوری اسلامی را در مرکز ثقل جهان اسلام ، یعنی خاورمیانه بنیان نهاد که این نظام سیاسی برای همه ملتهای اسلامی و ملتهای آزادیخواه و استقلال طلبی که می خواهند با استبداد داخلی و استعمار خارجی مقابله کنند و سرنوشت حاکمیت خود را به دست گیرند، الگو شد. وی با تصریح این که نظام جمهوری اسلامی ایران برای یک میلیارد و 500میلیون مسلمان یک الگوی تحقق یافته و دست یافتنی است ، اظهار کرد: 25سال است که این الگوی حکومتی و این واحد سیاسی حول محور اسلام شکل گرفته است . این الگو می تواند برای همه ملتهای اسلامی ، ملت مظلوم عراق و افغانستان یک الگوی کارآمد باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها