کد خبر: ۲۵۵۹
روش غلط و ناصحیح ارزیابی در آموزش و پرورش باعث وارد آمدن فشارهای عصبی به دانش آموزان شده است.نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با برنامه مجلس و جامعه رادیو فرهنگ با بیان این مطلب گفت : هیچ شکی نیست که نظام آموزشی کشور احتیاج به تغییر ساختار کلی دارد؛ بنابراین همه مسوولان باید این مساله را بپذیرند و یکی از این تغییرات تبدیل کتاب محوری به آموزش محوری است .وی با بیان این که دانش آموزان باید از همان ابتدای ورود به مراکز آموزشی با تحقیق و جستجو برای فهمیدن آشنا شوند، روش ارزیابی در نظام آموزشی را نادرست ، غلط و باعث وارد آمدن فشارهای روانی زیادی بر دانش آموزان دانست و گفت : باید بحث نمره را از نظام آموزشی حذف کرد و با کمک گرفتن از فناوری روز و جهانی ، شاخص دیگری را برای ارزیابی دانشآموزان در نظر گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها