مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) راه اندازی کرده‌ایم، گفت: ارسال سوابق بیمه‌ای از طریق سامانه پیامکی نیز در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۱۹

نحوه دریافت سوابق بیمه‌ای تامین اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین، علی معیری در گفتگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام ارسال پیامکی سوابق برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که در سال گذشته وعده آن داده شده بود اظهار کرد: به علت هزینه‌های بالایی که ارسال پیامک دارد، فعلاً احصای سوابق بیمه‌ ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) راه اندازی کرده‌ایم.

مشاهده سوابق بیمه با موبایل

وی افزود: بیمه شدگان می‌توانند با شماره‌گیری #۱۴۲* (ستاره ۱۴۲ مربع) با سیمکارت همراه اول و #۱۴۲۰* (ستاره ۱۴۲۰ مربع) با سیمکارت ایرانسل و رایتل، سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با روش‌های اعلام شده، اطلاع از آخرین وضعیت بیمه‌ای، میزان دستمزد و تعداد روزهای سابقه پردازی بیمه امکان پذیر است گفت: ارسال سوابق بیمه‌ ای از طریق سامانه پیامکی را نیز در دست بررسی داریم، ولی باید در نظر داشته باشیم که ۱۴ میلیون بیمه شده اصلی داریم و با احتساب هزینه هر پیامک باید ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان بپردازیم.

معیری تاکید کرد: برای اجرای این طرح باید از سوی هیئت مدیره تامین اجتماعی مجوز دریافت کنیم. ما به لحاظ فنی مشکلی برای ارسال پیامکی سوابق بیمه‌ ای نداریم، اما به نظر می‌رسد راه‌های جایگزین چون USSD و مراجعه به وبسایت تامین اجتماعی در حال حاضر گزینه‌های بهتری باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها