رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی تهران:

جامعه به واسطه امر به معروف و نهی از منکر به شکوفایی می رسد

کمپین «از من شروع کنید» با موضوع امر به معروف مسئولان توسط مردم فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، بر این اساس مسئولانی که داوطلب نقدپذیری از سوی مردم هستند، آمادگی خود را اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۱۳
کدام مسئولان پیشگام پویش نقدپذیری «از من شروع کنید» بودند؟ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، به تازگی از کلیه مسئولان کشوری، لشگری و حوزه عمومی برای پیوستن به کمپین از من شروع کنید دعوت کرده است.

حجت‌الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشتر در خصوص فعالیت این کمپین توضیح داده بود: من و آقای قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصمیم گرفتیم از همه مردم دعوت کنیم تا ما و همه مسئولان جمهوری اسلامی را صریح و بدون لکنت زبان، مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهند. هر کدام از کارمندان و روحانیون ستاد امر به معروف یا سازمان تبلیغات می‌توانند مستقیم با ما و دفتر محل کار تماس بگیرند یا به شکل حضوری مراجعه کنند و انتقاد خود را مطرح کنند. ما این کار را از خودمان شروع می‌کنیم و سعی می‌کنیم به کل کشور تعمیم دهیم.

حساب کاربری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر این سازمان از شروع فعالیت این کمپین خبر داد و از کلیه مسئولان دعوت کرد تا به این کمپین بپیوندند.در ادامه می‌توانید این پست را ببینید:

فعالیت کمپین «#از_من_شروع_کنید» آغاز شد.

ستاد احیای امر به معروف، از کلیه مسئولان برای پیوستن به این کمپین دعوت به عمل می‌آورد. این کمپین با موضوع «#امر_به_معروف_مسئولان توسط مردم» راه اندازی شده و کلیه مسئولانی که داوطلب نقدپذیری از سوی مردم هستند، آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

با شروع این کمپین تعدادی از مسئولان اعلام آمادگی کردند و با انتشار متن‌هایی دیگر مسئولان را هم به این کمپین دعوت کردند.

حساب کاربری اینستاگرام این کمپین تصاویری از مسئولانی که حاضر شدند در این کمپین پاسخگوی نفد مردم باشند به اشتراک گذاشته است.

در ادامه می‌توانید با مسئولانی که به این کمپین پیوستند آشنا شوید.

جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان پیشگام در این پویش از احمد توکلی، سردار نقدی و مهرداد بذرپاش دعوت کرده است تا به پویش نقدپذیری ؛ از من شروع کنید، بپیوندند.

حجت الاسلام محمد قمی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و اجرای این پویش مردم از تمام مسئولان کشور خواسته است تا در این مسیر به پویش از من شروع کنید بپیوندند و ضمن شنیدن انتقاد مردم، پذیرا امر به معروف و نهی از منکر آنان باشند.

احمد توکلی ،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که پیش از این از طرف دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به این پویش دعوت شده بود. در حال حاضر با عضویت در این پویش از مردم خواسته است امر به معروف و نهی از منکر را از او شروع کنند. او در این مسیر از عباس عبدی و محمد دهقان دعوت کرده است تا همچون او در کنار سایر مسئولان در این پویش مشارکت کنند.

محسن پیرهادی ، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت هم از مسئولانی است که به حکم وظیفه اعلام کرده است که با حضور در این پویش مردمی پاسخگوی نقد مردم خواهد بود. او در این پویش از مهدی چمران، کاظم انبارلویی، رضا تقی‌پور و پرویز سروری و معصومه آباد دعوت کرده است تا با پیوستن به این پویش نقد مردم را بشنوند.

مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اعلام حضور در این کمپین از مهدی چمران، احمد مسجد جامعی و اقبال شاکری دعوت کرده است تا در کنار او پاسخگوی نقد مردم باشند.

مهدی چمران قائم مقام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز از سران قوا درخواست کرده است تا همچون او در این پویش پاسخگوی نقد مردم باشند.

سید رضا اکرمی، رئیس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و مشاور عالی وزیر کشور با اعلام آمادگی برای شرکت در این پویش از رئیس دو قوه مجریه و مقننه دعوت کرده است تا به سایر مسئولان ملحق شده به این کمپین بپیوندند.

مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی با حضور در این کمپین از محمدرضا عارف و علی زاکانی دو تن از نمایندگان مجلس با دو طیف دیدگاه متفاوت دعوت کرده است تا در این کمپین پاسخگوی نقد مردم باشند.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب یکی از حاضران در این پویش است که از رئیس جمهور، معاون اول، رئیس مجلس، نمایندگان مجلس و رئیس قوه قضاییه و دادستان دعوت کرده است تا به سایر مسئولان حاضر در این پویش بپیوندند.

نصراله پژمانفر، نماینده مجلس یکی دیگر از مسئولانی است که حاضر شده در این کمپین پاسخگوی نقد مردم باشد. او با اعلام مشارکتش در این کمپین از حسینعلی حاجی دلیگانی و احمد امیرآبادی فراهانی را به شرکت در این اقدام مردمی دعوت کرده است.

سیدحسن موسوی نژاد، مدیر عامل رجا با حضور در پویش #از_من_شروع_کنید، وزرا و نمایندگان مجلس را به شرکت در این پویش مردمی دعوت کرده است.

سید حسین افضلی، یکی از نمایندگان مجلس است که به کمپین #از_من_شروع_کنید پیوسته است. افضلی با پیوستن به این پویش از عموم مردم درخواست کرده است تا انتقاد و امر به معروف و نهی از منکر را از او شروع کنند.او با اعلام حضور خود در این پویش از سید موسی خادم، استاندار لرستان و گودرز امیری، معاون استاندار لرستان دعوت کرده است تا همقدم او در این پویش باشند.

گفتنی است این پست‌ها با پیام؛ «مردم همیشه ما را ارزیابی می‌کنند، خودمان را از راهنمایی‌های آنها محروم نکنیم» در صفحه رسمی اینستاگرام این پویش منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها