مدیر کل مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از افزوده شدن ۱۶ قطار قوق العاده برای حمل زوار اربعین در مسیر تهران خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۳۳
عرضه بلیت ۱۶ قطار فوق العاده در مسیر تهران خرمشهر از فردا

به گزارش جام جم آنلاین ، علی کاظمی منش امروز شنبه در گفتگو با رادیو اربعین با اعلام این خبر تصریح کرد: این تعداد قطار علاوه بر قطار های پیش بینی شده قبل بوده و ظرفیت ۱۰ هزار و ۵۰۰ صندلی برای این قطارها در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: عرضه بلیت این قطار ها از ساعت ۱۰ صبح فردا ( یکشنبه) انجام خواهد پذیرفت.

مدیر کل مسافری راه آهن افزود: پیشتر هشت رام قطار فوق العاده در مسیر مشهد خرمشهر نیز اضافه شده بود که عرضه بلیت این قطار ها از روز پنجشنبه آغاز شده است.

کاظمی منش با اشاره به اینکه ظرفیت بلیت قطارها تا ۵ آبان ماه در مسیر رفت به اتمام رسیده است ابراز امیدواری کرد: با افزوده شدن این تعداد رام قطار علاقمندان استفاده از خطوط ریلی جهت تشرف به مراسم اربعین بتوانند بلیت تهیه کنند.

وی در خصوص مشکلات استرداد بلیت ترکیبی تهران کرمانشاه مهران نیز گفت: مساعدت های لازم با وجود قید غیرقابل استرداد بودن انجام یافته و تنها از طریق دفتر مرکزی رجا ممکن است.

شایان ذکر است سامانه صدای مسافر راه آهن جمهموری اسلامی ایران به شماره تلفن ۰۲۱۵۱۴۹ آماده پاسخگویی به سوالات مسافرین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها