امام‌جمعه اهل سنت شهر ارومیه در گفت و گو با جام جم آنلاین:

اهل سنت بر ظهور امام زمان باور دارند / هدف تکفیری ها انحراف در دین است

ماموستا لقمان کلشی نژاد، امام‌جمعه اهل سنت شهر ارومیه است او در باره ظهور امام زمان(عج) اظهار داشت: خداوند وعده داده است که زمین را بندگان صالح به ارث می برند و این صالحان همان بندگانی هستند که در رکاب حضرت مهدی(عج) دنیا را از ظلم و تجاوز نجات می دهند.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۶۶
اهل سنت بر ظهور امام زمان باور دارند / هدف تکفیری ها انحراف در دین است

ماموستا لقمان کلشی نژاد، امام‌جمعه اهل سنت شهر ارومیه در گفت و گو با جام جم آنلاین، با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان درباره منجی عالم بشریت اظهار داشت : در احادیث رسول الله (ص) و همچنین اعتقادات اهل سنت ، حضرت مهدی(عج) شخصی از سلاله پیامبر اسلام است. ظهور امام زمان در راستای برقراری قسط و عدل است و اهل تشیع و تسنن به این موضوع مشترک، اعتقاد کامل دارند.

این روحانی اهل سنت در رابطه با به اعتقاد اهل سنت به حضرت مهدی(عج) ،می‌گوید: اهل سنت معتقد است شخصی به نام محمد مهدی، نام مادر وی آمنه، پدرش عبدالله و از سلاله پیامبر اسلام است و ظهور خواهد کرد. آیه ای در قرآن که دلالت بر نام آن حضرت داشته باشد نداریم؛ اما احادیث مربوط به حضرت مهدی (عج) در بسیاری از کتاب های معروف اهل سنت آمده است .

امام جمعه اهل سنت ارومیه در رابطه با داعشی ها، سلفی ها و تکفیری ها می‌گوید: امروزه در خاورمیانه وکشورهای اسلامی شاهد آن هستیم که بنام اسلام، گروه های مخرب تشکیل می دهند که برنامه اصلیشان به انحراف کشاندن آئین بزرگ اسلام است و دنیا را نیز به فساد کشاندند.

این ماموستای ایرانی در ادامه می‌گوید: خداوند وعده داده است که زمین را بندگان صالح به ارث می برند و این صالحان همان بندگانی هستند که در رکاب حضرت مهدی(عج) دنیا را از ظلم و تجاوز نجات می دهند.

نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها